உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UK Elections:فائنل انتخابی پروگرام میں رشی سونک نے کیا والدین اور بیوی سے اظہار تشکر،جلد ملے گا برطانیہ کو نیا وزیراعظم

    برطانیہ کو جلد ملے گا نیا وزیراعظم۔ رشی سونک یا لز ٹرس، فیصلہ پانچ ستمبر کو۔

    برطانیہ کو جلد ملے گا نیا وزیراعظم۔ رشی سونک یا لز ٹرس، فیصلہ پانچ ستمبر کو۔

    UK Elections: سنک نے تالیوں کے درمیان کہا، "حیرت انگیز، محبت کرنے والی اور شائستہ بیوی اکشتا سے پہلی بار امریکہ کی اسٹین فورڈ یونیورسٹی میں پڑھائی کے دوران ملاقات ہوئی تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      UK Elections:برطانیہ میں کنزرویٹیو پارٹی کے نئے لیڈر اور وزارت عظمیٰ کے دعویدار رشی سونک نے انتخابی مہم سے جڑے آخری پروگرام میں اپنے والدین اور اہلیہ اکشتا مورتی سے بھرپور تعاون کرنے پر اظہار تشکر کیا۔ لندن کے ومبل میں ایک تقریب کے دوران لوگوں نے 'رشی-رشی' کے نعرے لگائے۔ اس پرتپاک استقبال سے یہ واضح تھا کہ کم از کم ان مداحوں کے لیے بورس جانسن کی جگہ وزیر اعظم بننے کی دوڑ میں سنک سب سے آگے ہیں۔

      سنک نے کہا، "یہ حتمی انتخابی پروگرام میرے لیے بہت خاص ہے کیونکہ دو لوگ جنہوں نے مجھے عوامی خدمت میں شامل ہونے کی ترغیب دی، آج یہاں موجود ہیں - میری ماں اور والد۔ تبھی کیمرا سب سے آگے بیٹھے ان کے ڈاکٹر والد یش ویر اور فارماسسٹ والدہ اوشا کی جانب ہو گیا۔ سنک کی بیوی اکشتا مورتی بھی ان کے ساتھ بیٹھی ہوئی تھیں۔

      سنک نے تالیوں کے درمیان کہا، "حیرت انگیز، محبت کرنے والی اور شائستہ بیوی اکشتا سے پہلی بار امریکہ کی اسٹین فورڈ یونیورسٹی میں پڑھائی کے دوران ملاقات ہوئی تھی۔ انہوں نے انہیں سیاست میں بھیجنے پر اپنے والدین کا شکریہ ادا کیا۔

      ملک کے لئے والدین نے بہت کچھ سکھایا
      رشی سنک نے کہا، اپنے بچوں کو بہتر زندگی دینے کی کوشش کرنے اور ان کے لیے ہمیشہ قربانی دینے کے لیے ماں، باپ کا شکریہ۔ مجھے یہ سکھانے کے لیے بھی شکریہ کہ محنت، ایمان اور خاندان کی محبت سے آپ اپنے عظیم ملک کے لیے کچھ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ رشی اپنی اہلیہ اکشتا سے کہتے ہیں، تم جانتی ہو کہ تم میرے لیے کتنی اہمیت رکھتی ہو اور میں بہت شکر گزار ہوں کہ تم نے مجھے 18 سال پہلے منتخب کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Covid Lockdown in China: چین کے شہر چینگڈو میں لاک ڈاؤن، سیکڑوں لوگ گھروں تک محدود

      یہ بھی پڑھیں:
      Pakistan:تاریخ کا بھیانک سیلاب نے پاکستان کو کیا تباہ، 30 لاکھ بچوں پر منڈرایا یہ بڑا خطرہ

      ٹوری ارکان کو راضی کرنے کی آخری کوشش
      اس تقریب میں، برطانوی وزیر اعظم کے عہدے کی دوڑ میں شامل رشی سنک اور ان کی حریف لز ٹرس نے، مہنگائی، جرائم کے خلاف جنگ، ٹیکس، امیگریشن اصلاحات اور خارجہ پالیسی کی ترجیحات کے بارے میں ٹوری ممبران کو اپنے نقطہ نظر سے قائل کرنے کی آخری کوشش کی۔ یہ تقریب کنزرویٹو پارٹی کے رہنما کے انتخاب کی دوڑ کا 12واں اور آخری ایونٹ تھا۔ انتخابات آج جمعہ کی شام کو ختم ہوں گے اور فاتح کا اعلان پیر کو کیا جا سکتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: