உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War:روسی فوج کے نشانے پر غیرملکی ہتھیار ، چار فوجی گوداموں سمیت 40 فوجی ٹھکانوں کو بنایا نشانہ

    روس اور یوکرین کے درمیان جاری جنگ میں آئی شدت۔

    روس اور یوکرین کے درمیان جاری جنگ میں آئی شدت۔

    Russia Ukraine War: حالیہ دنوں میں روسی افواج نے مغربی یوکرین میں حملوں میں اضافہ کیا ہے۔ ان کا مقصد پولینڈ، رومانیہ وغیرہ کے راستے بڑی مقدار میں آنے والے غیر ملکی فوجی مواد کو نشانہ بنانا ہے۔

    • Share this:
      Russia Ukraine War:کیو: گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران روسی فوج نے یوکرین میں 40 فوجی اڈوں کو نشانہ بنایا ہے جن میں مغربی ممالک کی طرف سے بھیجے گئے ہتھیاروں کے چار ذخیرے بھی شامل ہیں۔ توپیں اور ان کے گولے بھی تباہ ہونے والے اسلحے کی دکانوں میں رکھے گئے تھے۔ یوکرائنی حکام نے کہا ہے کہ روسی فوج یوکرین کی ریل ٹریفک کو شدید نقصان پہنچا رہی ہے۔ منگل کو اس نے چھ ریلوے اسٹیشنوں پر حملہ کرکے انہیں بھاری نقصان پہنچایا۔ یوکرین کے ریل ٹریفک کے سربراہ اولیکسینڈر کامیشین نے کہا کہ حملوں کی وجہ سے ملک میں 14 ٹرینیں تاخیر سے چل رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ukraineمیں لوٹی جارہی خواتین کی عزت، حاملہ ہوجانے کے خوف سے بانٹی جارہی Contraception Pill

      سپلائی متاثر کرنے کے لئے ریلوے نیٹ ورک پر بھی حملہ
      سینٹرل یوکرین کے ڈینیپرو علاقے میں ریل املاک کو نقصان پہنچانے اور متعدد جانی نقصان کی خبر ہے۔ ریلوے یوکرین میں پبلک ٹرانسپورٹ کا اہم ذریعہ ہے۔ اس کے پڑوسی ممالک سے بھی روابط ہیں۔ روس کے اتحادی بیلاروس نے بڑی فوجی مشقوں کا اعلان کیا ہے کیونکہ روسی فوج نے مشرقی یوکرین میں حملے تیز کر دیے ہیں۔ اس لڑائی میں دسیوں ہزار لوگ مارے جا چکے ہیں، اور 5.5 ملین سے زیادہ یوکرینی دوسرے ملکوں میں بھاگ گئے ہیں۔ روسی حملوں کی وجہ سے یوکرین کے بیشتر شہروں کو بھاری نقصان پہنچا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      PM مودی نے جرمنی میں کہا- روس اور یوکرین جنگ میں کوئی بھی ملک نہیں ہوسکتا ہے فاتح

      بڑے شہر جیسے ماریوپول، خارکیو اور چارنیہیو نے زیادہ تر رقبہ کھو دیا ہے۔ صرف منگل کو ہی روسی فضائیہ نے یوکرین میں 50 سے زیادہ فضائی حملے کیے ہیں۔

      حالیہ دنوں میں روسی افواج نے مغربی یوکرین میں حملوں میں اضافہ کیا ہے۔ ان کا مقصد پولینڈ، رومانیہ وغیرہ کے راستے بڑی مقدار میں آنے والے غیر ملکی فوجی مواد کو نشانہ بنانا ہے۔ روسی فوج غیر ملکی مواد کو روکنے کے لیے یوکرین کے ریلوے نیٹ ورک کو بھی نشانہ بنا رہی ہے۔ یوکرین کے قریب سمندر پہلے ہی روسی بحریہ کے قبضے میں ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: