உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia-Ukraine war: لیو میں فوجی اڈے پر حملے میں 35 کی موت، امریکی صحافی کا قتل، جانیے روس-یوکرین جنگ کے 5 بڑے اپ ڈیٹس

    یوکرین کے شہر لیو میں فوجی اڈے پر 50 سے زائد راکٹ داغ کر روس نے کیا تباہ۔ (فوٹو بشکریہ سوشل میڈیا)

    یوکرین کے شہر لیو میں فوجی اڈے پر 50 سے زائد راکٹ داغ کر روس نے کیا تباہ۔ (فوٹو بشکریہ سوشل میڈیا)

    Russia-Ukraine war : امریکی قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیوان نے کہا کہ صدر جو بائیڈن کی اس بارے میں بہت واضح رائے ہے کہ نیٹو کے رکن ممالک کی سرزمین کے ایک ایک انچ کی حفاظت ہر ایک کی ہوگی۔

    • Share this:
      کیف/ماسکو:Russia-Ukraine war Update: روس اور یوکرین کے درمیان جنگ کو 18 دن ہوچکے ہیں اور جان و مال کے ہولناک نقصان کے باوجود ابھی تک جنگ کے خاتمے کے آثار نظر نہیں آرہے ہیں۔ آسمان سے برستے میزائلوں، ٹینکوں کی گولہ باری، گرجتی بندوقوں کے درمیان عام شہری جان بچانے کی جدوجہد کر رہے ہیں۔ روس اور یوکرین کے وفود کے درمیان مذاکرات کے تین دور ہو چکے ہیں لیکن نتیجہ وہی نکلا ہے۔ اتوار کو یوکرین میں روسی فوجیوں کے حملے میں امریکی صحافی کی ہلاکت، لیو میں فوجی اڈے پر حملے میں 35 افراد کی ہلاکت سمیت 5 اہم پیش رفت درج ذیل ہیں۔

      فوجی اڈے پر حملہ، 35 کی موت
      روس نے یوکرین کے شہر لیو میں ایک فوجی اڈے پر راکٹ داغے۔ یوکرائنی حکام کے مطابق اس دوران 50 سے زائد راکٹ فائر کیے گئے۔ کچھ یوکرینی فوج کے ہاتھوں مارے گئے، لیکن باقیوں نے بڑی تباہی مچائی۔ ان حملوں میں کم از کم 35 افراد ہلاک اور 134 زخمی ہوئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia-Ukraine War:یوکرین کے صدر زیلنسکی نے پوتن کے ساتھ میٹنگ کی رکھی تجویز

      امریکی صحافی کو ماری گئی گولی
      امریکی صحافی برینٹ ریناؤڈ کو روسی فوجیوں نے یوکرین کے دارالحکومت کیف کے قریب واقع شہر ارپن میں قتل کر دیا۔ نیویارک ٹائمز کے صحافی برینٹ اپنے ساتھی جوان ایرڈونڈو کے ساتھ کار میں پناہ گزینوں کا انٹرویو کرنے جا رہے تھے۔ پل کے سامنے ایک چوکی پر پہنچ کر روسی فوجیوں نے ان پر فائرنگ کردی۔ اس میں برینٹ کی موقع پر ہی موت ہو گئی اور جوآن زخمی ہو گیا۔ روس یوکرین جنگ میں کسی امریکی کی یہ پہلی ہلاکت ہے۔

      ماریوپول میں 2178 مارے گئے
      یہ جنگ یوکرین کے شہر ماریوپول میں 24 فروری کو شروع ہوئی تھی اور اب تک یہاں روسی حملوں میں 2178 شہری مارے جا چکے ہیں۔ خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق سٹی کونسل نے بتایا کہ بدھ سے اب تک 1000 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔ روسی افواج یوکرین کے تمام شہروں پر بمباری کر رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine War:یوکرین کے صدر زیلنسکی کا دعویٰ-جنگ میں 1300 یوکرینی فوجی مارے گئے

      امریکہ نے پھر دی روس کو دھمکی
      امریکہ نے ایک بار پھر روس کو خبردار کیا ہے کہ اگر اس نے نیٹو کے کسی بھی ملک کو نشانہ بنایا تو اس کا نتیجہ اچھا نہیں نکلے گا۔ امریکی قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیوان نے کہا کہ صدر جو بائیڈن کی اس بارے میں بہت واضح رائے ہے کہ نیٹو کے رکن ممالک کی سرزمین کے ایک ایک انچ کی حفاظت ہر ایک کی ہوگی۔ روس نے نیٹو کے کسی بھی ملک پر حملہ کیا تو اسے سنگین نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔

      پوپ فرانسس نے روس کی مذمت کی
      دنیا میں عیسائیوں کے سپریم لیڈر پوپ فرانسس نے اتوار کے روز اپنے پیغام میں یوکرین پر روسی حملے پر تنقید کی۔ انہوں نے کہا کہ یہ بربریت فوری بند ہونی چاہیے۔ ہسپتالوں اور شہری اہداف پر بمباری کو کسی بھی طرح جائز قرار نہیں دیا جا سکتا۔ انہوں نے روس سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ خدا کے لیے یہ جنگ بند کرو۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: