உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia-Ukraine War: یوکرین سفیر کی اپیل، جنگ روکنے میں وزیر اعظم نریندر مودی کریں مدد، Vladimir Putin سے کریں بات

    Youtube Video

    Russia-Ukraine War: ان حملوں میں اب تک 9 افراد ہلاک بھی ہو چکے ہیں۔ دریں اثنا، یوکرین کے سفیر ایگور پولیکھا (Igor Polikha) نے ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) سے مدد کی اپیل کی ہے۔

    • Share this:
      کیف۔ یوکرین میں جنگ (Russia-Ukraine War)  جاری ہے ۔ روس نے جمعرات کی صبح حملہ کردیا ہے۔ روسی صدر ولادیمیر پوتن Vladimir Putin نے آج فوجی آپریشن کا حکم دیا تھا۔ اس کے بعد روسی فوج اور اس کے ہیلی کاپٹر فضائی حملے کر رہے ہیں۔ کئی علاقوں میں دھماکوں کی اطلاعات ہیں۔ ان حملوں میں اب تک 9 افراد ہلاک بھی ہو چکے ہیں۔ دریں اثنا، یوکرین کے سفیر ایگور پولیکھا  (Igor Polikha)  نے ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi)  سے مدد کی اپیل کی ہے۔

      انڈیپنڈنٹ کی رپورٹ کے مطابق ایگور پولکھا نے کہا کہ ہندوستان اور روس کے تعلقات اچھے ہیں۔ نئی دہلی (انڈیا) یوکرین روس تنازع پر قابو پانے میں ہندستان اہم کردار ادا کر سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں ہم وزیر اعظم نریندر مودی سے روس کے صدر ولادیمیر پوتن اور ہمارے صدر ولادیمیر زیلنسکی سے فوری رابطہ کرنے کی درخواست کرتے ہیں۔

      یوکرین کے معاملے میں ہندوستان کے موقف کے بارے میں بات کرتے ہوئے، وہ اب تک غیر جانبدار رہا ہے۔ بھارت نے ابھی تک جنگ یا تعطل میں کسی کی جانب سے کوئی بیان نہیں دیا ہے۔ صرف اتنا کہا جاتا ہے کہ مسئلہ پرامن طریقے سے حل کیا جائے۔

      دریں اثنا، مرکزی حکومت نے یوکرین میں رہنے والے طلباء کے لیے ہیلپ لائن نمبر جاری کیے ہیں۔ اس کے ساتھ وہاں پھنسے ہوئے لوگ دی گئی ویب سائٹ پر مدد بھی مانگ سکتے ہیں۔ وزارت خارجہ کا کنٹرول روم اب  دہلی میں 24x7 کام کرے گا۔ یہاں سے  یوکرین میں پھنسے ہندوستانی طلباء،  شہریوں کی مدد کی جائے گی۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: