உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War :اسٹیل فیکٹری میں آمنے سامنے کی لڑائی، مصدقہ امریکی جانکاری پر مارے جارہے ہیں روسی فوجی افسر

    روس اور یوکرین کے درمیان جنگ جاری ہے ۔ فائل فوٹو ۔

    روس اور یوکرین کے درمیان جنگ جاری ہے ۔ فائل فوٹو ۔

    امریکہ یوکرائنی ایجنسیوں کو ریئل ٹائم انٹیلی جنس فراہم کر رہا ہے۔ اس کے نتیجے میں یوکرائنی فوج کے ڈرون اور میزائل حملوں میں روسی فوج کے کئی جنرل اور اعلیٰ اہلکار ہلاک ہو چکے ہیں۔ امریکی ایجنسیاں بغیر کسی تاخیر کے یوکرین کو سیٹلائٹ تصاویر فراہم کر رہی ہیں۔

    • Share this:
      کیو: Russia Ukraine War :روسی فوج نے گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مختلف مقامات پر کل 600 یوکرائنی فوجیوں اور جنگجوؤں کو ہلاک کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔ روسی وزارت دفاع کے مطابق اس میزائل حملے کے دوران وسطی یوکرین میں بنائی گئی کاناتووو فضائی پٹی اور وہاں نصب آلات کو تباہ کر دیا گیا۔ روسی میزائلوں نے جنوبی یوکرین کے شہر میکولیو میں ایک اسلحہ خانے کو بھی تباہ کر دیا۔ اس اسلحہ خانے میں غیر ملکی ہتھیار ہونے کے اشارے ملے تھے۔

      ڈونباس میں روسی فوج کے 11 حملے ناکام
      یوکرین کی فوج نے دعویٰ کیا ہے کہ اس نے جمعرات کو جنوب کے کئی علاقوں کو واپس لے لیا ہے جن پر روس نے قبضہ کر لیا تھا۔ چھینے گئے علاقوں کا تعلق کھیرسن اور میکولائیف سے ہے۔ اس کے ساتھ ہی مشرقی یوکرین کے علاقے ڈونباس میں روسی افواج کے 11 حملے ناکام بنائے گئے۔ ڈونباس میں روسی حملوں میں 5 شہری ہلاک اور 25 زخمی ہو گئے ہیں۔ ان حملوں میں کئی گھروں اور اسکولوں کو نقصان پہنچا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Hong Kong نے کھول دئیے ساحل، بیجنگ میں بیرون ملک سے آنے والوں کو راحت

      ایزوستال اسٹیل فیکٹری میں شدید لڑائی
      ماریوپول میں ایزوستال اسٹیل فیکٹری کے اندر ایک دوسرے سے لڑائی جاری ہے۔ روسی فوجی بدھ کی شام دیر گئے فیکٹری کے احاطے میں داخل ہوئے۔ وہاں وہ سرنگوں میں چھپے یوکرائنی فوجیوں اور جنگجوؤں سے لڑ رہے ہیں۔ جبکہ روسی فوج نے اسٹیل فیکٹری پر حملے کی تردید کی ہے۔ روسی فوج نے کہا ہے کہ صدر پوتن کی فیکٹری پر حملہ نہ کرنے کی ہدایات پر مکمل عمل کیا جا رہا ہے۔ ڈنیپرو میں ایک ریل تنصیب پر بدھ کی رات حملہ کیا گیا۔ اس کے علاوہ کیو کے قریب چرکاسی اور زپوریزیا میں بھی میزائل حملوں کی اطلاعات ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine War:روس کے نشانے پرغیرملکی ہتھیار،چارگوداموں سمیت40فوجی ٹھکانے کیے تباہ

      یوکرینی فوجیوں کو تیز جانکاری دے رہا ہے امریکہ
      امریکہ یوکرائنی ایجنسیوں کو ریئل ٹائم انٹیلی جنس فراہم کر رہا ہے۔ اس کے نتیجے میں یوکرائنی فوج کے ڈرون اور میزائل حملوں میں روسی فوج کے کئی جنرل اور اعلیٰ اہلکار ہلاک ہو چکے ہیں۔ امریکی ایجنسیاں بغیر کسی تاخیر کے یوکرین کو سیٹلائٹ تصاویر فراہم کر رہی ہیں۔ ان تصاویر کی بنیاد پر یوکرین کی فوج کارروائی کر رہی ہے۔ جس کی وجہ سے روسی فوج کو بھاری نقصان اٹھانا پڑ رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: