உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہر حال میں آج ہی Kyiv چھوڑدیں ہندستانی، یوکرین پر روس حملوں کے درمیان ہندستانی سفارتخانے کی ایڈوائزری

    Russia-Ukraine War:ہندستانی سفارتخانے کی جانب سے جاری ایمرجنسی ایڈوائزری  ( indian government advised to leave kyiv urgently) میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی جس حال میں ہیں اسی حالت میں وہ فوری طور پر شہر چھوڑ دیں۔

    Russia-Ukraine War:ہندستانی سفارتخانے کی جانب سے جاری ایمرجنسی ایڈوائزری ( indian government advised to leave kyiv urgently) میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی جس حال میں ہیں اسی حالت میں وہ فوری طور پر شہر چھوڑ دیں۔

    Russia-Ukraine War:ہندستانی سفارتخانے کی جانب سے جاری ایمرجنسی ایڈوائزری ( indian government advised to leave kyiv urgently) میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی جس حال میں ہیں اسی حالت میں وہ فوری طور پر شہر چھوڑ دیں۔

    • Share this:
      Russia-Ukraine War: نئی دہلی: یوکرین کے دارالحکومت کیف میں حالات بد سے بدتر ہوتے جا رہے ہیں۔ اس دوران وہاں پھنسے ہوئے ہندوستانیوں کو سخت ایڈوائزری جاری کی گئی ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ تمام ہندوستانی شہریوں اور طلباء کو جلد از جلد کیف چھوڑ دینا چاہئے۔

      ہندستانی سفارتخانے کی جانب سے جاری ایمرجنسی ایڈوائزری  ( indian government advised to leave kyiv urgently) میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی جس حال میں ہیں اسی حالت میں وہ فوری طور پر شہر چھوڑ دیں۔


      ہندوستانی سفارت خانے نے اپنی ایڈوائزری میں کہا، 'کیو میں ہندوستانیوں کے لیے مشورہ.. طلبا سمیت تمام ہندوستانی شہریوں کو آج فوری اثر کے ساتھ کیف چھوڑنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ پہلے سے دستیاب ٹرینوں کے ذریعے یا کسی دوسرے دستیاب موڈ کے ذریعے۔

      : روس اور یوکرین کے درمیان جنگ مسلسل بڑھ رہی ہے۔ منگل کو روس کے فوجی حملے میں 70 سے زائد یوکرینی فوجی ہلاک ہو گئے۔ روسی فوجیوں نے اوختیرکا میں واقع فوجی اڈے کو توپ سے نشانہ بنایا تھا۔ Okhtyrka شہر خار کیف Kharkiv اور کیف Kyiv کے درمیان واقع ہے۔

      اسپوتنک کی رپورٹ کے مطابق روسی فوج تیزی سے کیف کی طرف بڑھ رہی ہے۔ روس کی جانب سے اب یوکرین کی دارالحکومت کیف پر قبضہ کرنے کے لیے ایک بہت بڑا فوجی قافلہ بھیجا گیا ہے۔ روس کا 40 میل (64 کلومیٹر) طویل قافلہ کیف کی طرف بڑھ رہا ہے۔ روسی حملے کے بعد یوکرین کے لیے یہ سب سے طویل فوجی قافلہ بھیجا گیا ہے۔ اس سے پہلے روس کے بھیجے جانے والے قافلوں کا سائز 3 میل تک رہا تھا۔

      درحقیقت، امریکی کمپنی میکسار ٹیکنالوجیز نے پیر کو اطلاع دی ہے کہ کیف سے 40 میل (64 کلومیٹر) شمال میں روسی فوجی قافلہ موجود ہے۔ خاص بات یہ ہے کہ اس سے قبل قافلے کی لمبائی کا تخمینہ 17 میل یعنی 27 کلومیٹر لگایا گیا تھا۔ یوکرین کے خلاف روس کی فوجی کارروائی جاری ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: