உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia-Ukraine War:روس کے نمائندے نے UNSC میں کہا، یوکرین میں ملٹری بائیولاجیکل سرگرمیوں کے بارے میں امریکہ نے دی غلط جانکاری

    UNSC میں روس کے مستقل نمائندے۔

    UNSC میں روس کے مستقل نمائندے۔

    امریکہ نے کہا کہ روس نے یہ اجلاس یو این ایس سی کے ساتھ صرف اس لیے منعقد کیا تاکہ وہ یہاں جھوٹ اور غلط معلومات پھیلا سکے۔ امریکہ نے کہا کہ روس کے صدر ولادیمیر پوتن کے یوکرین کے خلاف جنگ کے فیصلے کو درست ثابت کرنے کے لیے غلط معلومات کو درست کر رہا ہے۔

    • Share this:
      ماسکو: روس یوکرین جنگ کے درمیان روس (Russia) نے دعویٰ کیا کہ یوکرین کے پاس کیمیائی ہتھیار ہیں اور وہ یہاں بائیولوجیکل لیبز(Biological Labs) چلا رہا ہے۔ اسی دوران روس کے اس دعوے پر جمعہ کو اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا اجلاس(United Nations Security Council) ہوا۔ ملاقات کے دوران اقوام متحدہ میں روس کے مستقل نمائندے نے کہا کہ امریکی نمائندے نے یوکرین میں فوجی حیاتیاتی سرگرمیوں کے بارے میں ’گمراہ کن‘ معلومات دی ہیں۔ یہ بھی کہا کہ نائب وزیر خارجہ وکٹوریہ نولینڈ نے بنیادی طور پر اس حقیقت کی تصدیق کی ہے کہ یوکرائنی لیبارٹریوں میں خطرناک ریسرچ کیے جا رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia-Ukraine News:یوکرین پر کیمیائی حملہ کرسکتا ہے روس، امریکہ نے کیا خبردار

      ساتھ ہی، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے کہا کہ ہم آپ سے مطالبہ کرتے ہیں کہ یورپی ممالک میں لوگوں کے لیے ایک انتہائی حقیقی حیاتیاتی خطرے کے بارے میں سوچیں، جو یوکرین سے بائیو ایجنٹ کے بے قابو پھیلاؤ کے نتیجے میں ہو سکتا ہے۔ اگر ایسا کوئی منظر نامہ رہا تو پورا یورپ اس سے متاثر ہو گا۔ ہم نے یہ میٹنگ اس لیے بلائی ہے کہ روس یوکرین میں ایک خصوصی فوجی آپریشن کا اہتمام کر رہا ہے۔ ہم نے امریکی وزارت دفاع کے تعاون سے کیف حکومت کی جانب سے کییف کی جانب سے کیے گئے فوجی حیاتیاتی پروگرام کے نشانات کے بارے میں کچھ واقعی چونکا دینے والے حقائق دریافت کیے ہیں۔


      روس کے مستقل نمائندے نے کہا کہ روسی وزارت دفاع کے پاس اب ایسی دستاویزات موجود ہیں جو اس بات کی تصدیق کرتی ہیں کہ یوکرین کے پاس کم از کم 30 حیاتیاتی سرحدوں کا نیٹ ورک تھا جہاں خطرناک حیاتیاتی تجربات کیے گئے تھے۔ ساتھ ہی امریکی نمائندے نے کہا کہ یوکرین کے پاس حیاتیاتی ہتھیاروں کا پروگرام نہیں ہے۔ یہ بھی کہا کہ یوکرین میں ایک بھی بائیولوجیکل لیب نہیں ہے جو امریکہ کے تعاون سے چل رہی ہے۔ روس کی سرحد یا اس کے قریب ایسی کوئی لیب نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ukraine-Russia War: یہ روس کا’جنگی جرم‘- زچگی اسپتال پر حملے سے بھڑک گئے مغربی ممالک

      امریکہ نے کہا کہ روس نے یہ اجلاس یو این ایس سی کے ساتھ صرف اس لیے منعقد کیا تاکہ وہ یہاں جھوٹ اور غلط معلومات پھیلا سکے۔ امریکہ نے کہا کہ روس کے صدر ولادیمیر پوتن کے یوکرین کے خلاف جنگ کے فیصلے کو درست ثابت کرنے کے لیے غلط معلومات کو درست کر رہا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ، وہ لوگوں کو دھوکہ دینے کے لیے یو این ایس سی کو استعمال کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ چین بھی روس کی حمایت میں پروپیگنڈا کر رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: