உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia-Ukraine War:روس-یوکرین میں تیسرے دور کی بات چیت پیر کو، کیا ہوگی جنگ بندی؟

    Ukraine-Russia Crisis: بڑھتی کشیدگی کے درمیان روس اور یوکرین کے درمیان تیسرے دور کی بات چیت کل پیر کو ہوگی۔

    Ukraine-Russia Crisis: بڑھتی کشیدگی کے درمیان روس اور یوکرین کے درمیان تیسرے دور کی بات چیت کل پیر کو ہوگی۔

    Russia-Ukraine War: یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی نے ہفتے کے روز یورپ کے بڑے شہروں میں ہزاروں مظاہرین سے عملی طور پر خطاب کیا۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ اگر یوکرین نہیں بچتا تو پورا یورپ نہیں بچے گا۔ صدر زیلنسکی نے مظاہرین سے کہا کہ وہ خاموش نہ رہیں۔

    • Share this:
      ماسکو/کیف: یوکرین(Ukraine) پر روسی فوج(Russian Army) کے حملے جاری ہیں۔ اس درمیان، خبر ہے کہ روس اور یوکرین پیر کو مذاکرات کا تیسرا دور منعقد کریں گے۔ یہ معلومات یوکرین کے مذاکرات کار نے ہفتے کے روز دی۔ اس سے قبل روس اور یوکرین کے درمیان مذاکرات کے دو دور ہو چکے ہیں لیکن اب تک کوئی نتیجہ نہیں نکل سکا ہے۔ پولینڈ(Polland) کی سرحد کے قریب بیلاروس میں جمعرات کو ہونے والی بات چیت میں روسی وفد کی قیادت کرنے والے صدر ولادیمیر پوتن کے مشیر ولادیمیر میڈنسکی نے کہا کہ دونوں فریقوں کے موقف بالکل واضح ہیں، جن میں سے تنازعہ کے سیاسی حل سے متعلق ایشوز سمیت ایک ایک بات لکھی گئی ہے۔

      انہوں نے تفصیلات بتائے بغیر کہا کہ ان کی جانب سے باہمی معاہدہ کیا گیا ہے۔ انہوں نے تصدیق کی کہ روس اور یوکرین شہریوں کے انخلاء کے لیے محفوظ راہداریوں کی تعمیر کے لیے ایک عارضی معاہدے پر پہنچ گئے ہیں۔ سینئر روسی پارلیمنٹیرین لیونیڈ سلٹسکی نے کہا کہ مذاکرات کا اگلا دور ایسے معاہدوں کا باعث بن سکتا ہے جن کی روس اور یوکرین کی پارلیمانوں سے توثیق کی ضرورت ہوگی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine War:یوکرین کے صدر کے گھر کے باہر گرا راکٹ، زیلنسکی نے کہا- خطا ہوگیا نشانہ

      یہ بھی پڑھیں:
      EXPLAINED: روس ۔ یوکرین جنگ میں Zaporizhzhia نیوکلیئر پلانٹ پرحملےکتنےہوں گےخطرناک؟

      دوسری جانب یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی نے ہفتے کے روز یورپ کے بڑے شہروں میں ہزاروں مظاہرین سے عملی طور پر خطاب کیا۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ اگر یوکرین نہیں بچتا تو پورا یورپ نہیں بچے گا۔ صدر زیلنسکی نے مظاہرین سے کہا کہ وہ خاموش نہ رہیں۔ سڑکوں پر نکلو یوکرین کی حمایت کریں۔ ہماری آزادی کی حمایت کریں۔ یہ صرف روسی فوجیوں پر فتح نہیں ہوگی، یہ اندھیرے پر روشنی کی فتح ہوگی۔ برائی پر نیکی کی فتح ہوگی۔ یوکرین کی سرزمین پر اب جو کچھ بھی ہو رہا ہے، آزادی اس پر جیت جائے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: