உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War:روس کے حق میں UAE کے وزیر توانائی کا بیان، کہا- انرجی مارکیٹ کے لئے ضروری ہے روسی تیل، کوئی بھی پروڈیوسر نہیں لے سکتا اس کی جگہ

    روس کے تئیں یو اے ای کے وزیر نے دیا اہم بیان۔

    روس کے تئیں یو اے ای کے وزیر نے دیا اہم بیان۔

    Russia Ukraine Conflict:روس کے پاس خام تیل کی برآمدی پائپ لائن کی وسیع گنجائش ہے، جو اسے بڑی مقدار میں خام تیل براہ راست یورپ اور ایشیا بھیجنے کی اجازت دیتی ہے۔ روس میں دنیا کا سب سے طویل پائپ لائن نیٹ ورک ہے جس کی لمبائی تقریباً 5,500 کلومیٹر ہے۔

    • Share this:
      Russia Ukraine Conflict: یوکرین پر روس کے حملے کے بعد سے امریکہ، اس کے اتحادیوں اور دیگر تنظیموں نے روس پر مختلف پابندیاں عائد کر رکھی ہیں۔ اس سلسلے میں بیشتر ممالک نے روسی تیل اور گیس کی خریداری پر بھی پابندی لگا دی ہے۔ بہت سے ممالک امریکہ کے دباؤ میں بھی روس کے ساتھ تیل کے معاہدے کرنے سے قاصر ہیں۔ ان سب کے درمیان، متحدہ عرب امارات کے وزیر توانائی سہیل المجروی نے پیر کو کہا کہ روسی آئل انرجی مارکیٹ کی ضرورت ہے اور کوئی دوسرا پروڈیوسر اس کی جگہ نہیں لے سکتا۔

      اوپیک+ ملکوں کو ساتھ رہنے کی ضرورت
      انہوں نے ایک صنعتی پروگرام میں کہا کہ اوپیک + ممالک کو ایک ساتھ رہنے کی ضرورت ہے، اس وقت اپنی توجہ مرکوز رکھیں تاکہ کوئی سیاسی گروپ یا فیصلہ اس گروپ کی توجہ ہٹانے یا توڑ نہ سکے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’لمبی چلے گی یہ لڑائی، ہمیں خود کو مضبوط کرنے کی ضرورت‘امریکی صدر جوبائیڈن کا دنیا سے خطاب

      اس لئے روس کا آپشن نہیں
      دراصل، توانائی کی عالمی منڈیوں میں روس ایک بڑا کھلاڑی ہے۔ روسی خام تیل اور کنڈینسیٹ کی پیداوار 2021 میں 10.5 ملین بیرل یومیہ (bpd) تک پہنچ گئی، جو دنیا کی کل سپلائی کا 14فیصد ہے۔ 2021 میں، روس نے دنیا بھر کے ممالک کو ایک اندازے کے مطابق 4.7 ملین بی پی ڈی خام تیل برآمد کیا۔ چین روسی خام تیل (1.6 ملین bpd) کا سب سے بڑا درآمد کنندہ ہے، لیکن روس یورپ کو 2.4 ملین bpd خام تیل برآمد کرتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UNGAنے یوکرین جنگ کے لئے روس کوذمہ دارٹھہرانے والی تجویزکودی منظوری،ہندوستان رہاغیر حاضر

      ایشیا اور یوروپ دونوں جگہ پہنچ
      روس کے پاس خام تیل کی برآمدی پائپ لائن کی وسیع گنجائش ہے، جو اسے بڑی مقدار میں خام تیل براہ راست یورپ اور ایشیا بھیجنے کی اجازت دیتی ہے۔ روس میں دنیا کا سب سے طویل پائپ لائن نیٹ ورک ہے جس کی لمبائی تقریباً 5,500 کلومیٹر ہے۔ یہ ڈرزہبا پائپ لائن سسٹم 750,000 bpd خام تیل براہ راست مشرقی اور وسطی یورپ میں ریفائنریوں تک پہنچا سکتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ روسی خام تیل کا متبادل مشکل ہے۔

       
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: