உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War: روس۔ یوکرین کے درمیان صدرپوتن نےجنگ کاکیااعلان،کسی نے مداخلت کی توبرے ہونگےنتائج

    Youtube Video

    Russia-Ukraine Crisis: اپنے ٹیلی ویژن خطاب میں پوتن نے کہا کہ یہ کارروائی یوکرین سے آنے والی دھمکیوں کے جواب میں کی گئی۔ انہوں نے کہا کہ روس کا یوکرین پر قبضہ کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے ۔ پوتن نے کہا کہ خونریزی کی ذمہ داری یوکرین کی حکومت پر عائد ہوتی ہے۔

    • Share this:
      روسی (Russia)صدر ولادیمیر پوتن(Vladimir Putin) نے جمعرات کو یوکرین (Ukraine)کے خلاف جنگ (Russia-Ukraine War) کا اعلان کردیاہے۔ انہوں نے اعلان کیا کہ روس یوکرین میں فوجی آپریشن کرنے جا رہا ہے (Russia-Ukraine Tensions) پوتن نے دعویٰ کیا کہ روس وہاں رہنے والے لوگوں کو بچانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ اپنے ٹیلی ویژن خطاب میں پوتن نے کہا کہ یہ کارروائی یوکرین سے آنے والی دھمکیوں کے جواب میں کی گئی۔ انہوں نے کہا کہ روس کا یوکرین پر قبضہ کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے ۔ پوتن نے کہا کہ خونریزی کی ذمہ داری یوکرین کی حکومت پر عائد ہوتی ہے(Russia-Ukraine Crisis)۔


      پوتن نے دوسرے ممالک کو خبردار کیا کہ روسی کارروائی میں مداخلت کی کسی بھی کوشش کے ایسے نتائج ہوں گے جو انہوں نے پہلے کبھی نہیں دیکھے ہوں گے۔ انہوں نے امریکہ اور اس کے اتحادیوں پر الزام لگایا کہ وہ یوکرین کو نیٹو میں شمولیت سے روکنے اور ماسکو کی حفاظتی ضمانتیں دینے کے روس کے مطالبے کو نظر انداز کر رہے ہیں۔ روسی صدر نے کہا کہ روسی فوجی آپریشن کا مقصد یوکرین کی غیر فوجی کارروائی کو یقینی بنانا ہے۔ پوتن نے کہا کہ ہتھیار ڈالنے والے تمام یوکرائنی فوجی جنگی علاقے سے بحفاظت باہر نکل سکیں گے۔ پوتن کے اس اعلان پر ابھی تک امریکہ کے صدر جوبائیڈن روسی صدر کے اعلان کی مذمت کی ہے۔

       



      یوکرین پر کروز میزائلوں کا حملہ

      یوکرین کے وزیر خارجہ دیمترو کولیبا نے کہا ہے کہ پوتن نے ابھی یوکرین پرشدید حملہ کیا ہے۔ یوکرین کے پرامن شہریوں حملے کیے جارہے ہیں۔ یہ جارحیت کی جنگ ہے۔ ایسی صورت حال میں یوکرین اپنا دفاع کرے گا اور جیت جائے گا۔ یوکرائنی حکام کا کہنا ہے کہ بیلسٹک اور کروز میزائل حملوں میں کیف میں متعدد مقامات کو نشانہ بنایا گیا ہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: