உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ukraine-Russia War: یہ روس کا’جنگی جرم‘- زچگی اسپتال پر حملے سے بھڑک گئے مغربی ممالک

    یونیسیف نے کہا ہے کہ یوکرین کی جنگ میں اب تک 37 بچے ہلاک اور 50 سے زائد بچے زخمی ہو چکے ہیں۔

    یونیسیف نے کہا ہے کہ یوکرین کی جنگ میں اب تک 37 بچے ہلاک اور 50 سے زائد بچے زخمی ہو چکے ہیں۔

    Ukraine-Russia War: ماریوپول کے میئر وادیم بایچینکو نے کہا کہ ہر کوئی ماریوپول کے لوگوں کی مدد کے لیے کام کر رہا ہے۔ ماریوپول میں روسی افواج کے حملوں کے گزشتہ نو دنوں میں ہلاک ہونے والوں کو دفن کرنے کے لیے مقامی حکام اجتماعی قبروں کا استعمال کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      ماریوپول: یوکرین (Ukraine-Russia War) میں ماریوپول میں زچگی کے ہسپتال پر روسی فضائی حملے (Air Strike) میں تین افراد ہلاک ہو گئے۔ اس واقعے کو یوکرین اور مغربی حکام نے جنگی جرم قرار دیا ہے۔ اس درمیان، ہنگامی کارکنوں نے شہروں میں خوراک اور طبی سامان پہنچانے اور رہائشیوں کو نکالنے کی کوششیں دوبارہ شروع کر دی ہیں کیونکہ جنگ بندی(Ceasefire) تک پہنچنے کی بات چیت ناکام ہو گئی ہے۔

      یوکرائنی حکام نے کہا کہ ماریوپول کی اہم جنوبی بندرگاہ پر بدھ کے حملے میں ہلاک ہونے والوں میں ایک بچہ بھی شامل ہے۔ اس واقعے میں 17 افراد زخمی ہوئے۔ ملک میں لاکھوں لوگ بے گھر ہو چکے ہیں۔ کیف کے میئر وٹالی کلیٹسکو نے جمعرات کو کہا کہ تقریباً 20 لاکھ افراد شہر چھوڑ چکے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ماریوپول میں روسی فوج کا Maternity Hospital پر حملہ، ملبے میں دبے کئی معصوم

      انہوں نے کہا، ’وہ لوگ بھی جنہوں نے فوج میں شامل ہونے کا کبھی سوچا بھی نہیں تھا، اب وردی میں ہیں، جن کے ہاتھوں میں مشین گنیں ہیں،‘ انہوں نے مزید کہا کہ بدھ کے روز کیف کے مغرب میں واقع ایک قصبے میں دو ہسپتال پر بم گرائے گئے۔ عالمی ادارہ صحت نے کہا کہ دو ہفتے قبل روسی حملے شروع ہونے کے بعد سے اس نے طبی سہولیات پر 18 حملوں کی تصدیق کی ہے۔

      امریکی نائب صدر کملا ہیرس نے جمعرات کو روس کے خلاف یوکرین پر حملے اور زچگی کے ہسپتال سمیت شہریوں پر بمباری کے معاملے پر بین الاقوامی جنگی جرائم کی تحقیقات کا مطالبہ کیا۔ انہوں نے کہا، ’یقینی طور پر ایک انکوائری ہونی چاہیے اور ہم سب کو اس کا جائزہ لینا چاہیے۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia-Ukraine News:یوکرین پر کیمیائی حملہ کرسکتا ہے روس، امریکہ نے کیا خبردار

      ماریوپول کے میئر وادیم بایچینکو نے کہا کہ ہر کوئی ماریوپول کے لوگوں کی مدد کے لیے کام کر رہا ہے۔ ماریوپول میں روسی افواج کے حملوں کے گزشتہ نو دنوں میں ہلاک ہونے والوں کو دفن کرنے کے لیے مقامی حکام اجتماعی قبروں کا استعمال کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: