உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Aleppo airport: حلب کے ہوائی اڈے پر بھیانک حملہ، ایک ہی ہفتے میں اسرائیل کی جانب سے دوسری کاروائی

    تصویر ٹوئٹر vanessa beeley

    تصویر ٹوئٹر vanessa beeley

    Israeli air attack on Aleppo airport: شام کے سرکاری میڈیا نے ایک ہفتے سے بھی کم عرصے میں ہوائی اڈے پر ہونے والے دوسرے حملے کے تناظر میں شہریوں کی حفاظت پر زور دیا ہے۔ لیکن یہ کوشش ناکام ہوئی۔ اس دوران جانی نقصان کا کوئی ذکر نہیں کیا گیا لیکن ایئر پورٹ کے وسائل کا نقصان کو ذکر کیا گیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaIsraelIsraelIsrael
    • Share this:
      Israeli air attack on Aleppo airport: شام کے شمال میں واقع تاریخی شہر حلب (Aleppo) کے ہوائی اڈے پر ایک ہی ہفتے میں دوسری بار اسرائیل کی جانب سے فضائی حملہ کیا گیا، جس کے نتیجہ میں ایئر پورٹ کے وسائل کو شدید نقصان پہنچا ہے اور کئی سرویس کو معطل کردیا گیا ہے۔ شام کے سرکاری میڈیا نے ایک ہفتے سے بھی کم عرصے میں ہوائی اڈے پر ہونے والے دوسرے حملے کے تناظر میں شہریوں کی حفاظت پر زور دیا ہے۔

      صنعا نیوز ایجنسی نے منگل کے روز بتایا کہ اسرائیل کا میزائل حملہ بحیرہ روم سے ساحلی شہر لطاکیہ (Latakia) کے مغرب میں مقامی وقت کے مطابق شام 8:16 بجے (17:16 جی ایم ٹی) پر کیا گیا۔ صنعا نیوز کے مطابق شام نے اسرائیلی میزائلوں کو روکنے کی کوشش کی، لیکن یہ کوشش ناکام ہوئی۔ اس دوران جانی نقصان کا کوئی ذکر نہیں کیا گیا لیکن ایئر پورٹ کے وسائل کا نقصان کو ذکر کیا گیا ہے۔

      وزارت ٹرانسپورٹ نے کہا کہ تمام پروازوں کا رخ دارالحکومت دمشق کی طرف موڑ دیا جائے گا۔ نجی ایئرلائنر چام ونگز (Cham Wings) نے ایک بیان میں کہا ہے کہ وہ حلب سے اپنی تمام پروازوں کا رخ دمشق کے بین الاقوامی ہوائی اڈے کی طرف موڑ رہا ہے۔ اس میں مزید کہا گیا کہ مسافروں کو دونوں شہروں کے درمیان مفت بسوں کے ذریعے بند کیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      برطانیہ میں قائم سیریئن آبزرویٹری فار ہیومن رائٹس (Syrian Observatory for Human Rights) نے اس حملہ کی سخت الفاظ میں مذمت کی ہے۔ ذرائع اسرائیل نے 2011 سے شام کے اندر سینکڑوں حملے کیے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: