پڑھئے ، شاہد آفریدی نے آخری کیوں کہا کہ گمبھیر کے ساتھ كافی نہیں پی سکتا

حال ہی میں آفريدي کو ٹیم انڈیا کی آٹوگراف کی ہوئی جرسی پیش کی تھی جس میں کپتان وراٹ کوہلی سمیت کئی ہندوستانی کھلاڑیوں کے دستخط تھے۔

May 04, 2017 11:22 PM IST | Updated on: May 04, 2017 11:22 PM IST
پڑھئے ، شاہد آفریدی نے آخری کیوں کہا کہ گمبھیر کے ساتھ كافی نہیں پی سکتا

دبئی: پاکستان کے سابق آل راؤنڈر شاہد آفريدي نے کہا ہے کہ بیشتر ہندستانی کرکٹروں کے ساتھ میرے اچھے تعلقات رہے ہیں لیکن آپ مجھے اوپنر گوتم گمبھیر کے ساتھ کافی پیتے ہوئے نہیں دیکھ سکتے۔ ہندستانی کرکٹ ٹیم نے حال ہی میں آفريدي کو ٹیم انڈیا کی آٹوگراف کی ہوئی جرسی پیش کی تھی جس میں کپتان وراٹ کوہلی سمیت کئی ہندوستانی کھلاڑیوں کے دستخط تھے۔ انگلینڈ میں یکم جون سے شروع ہو رہی آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی میں ہندستان اور پاکستان 4جون کو آمنے سامنے ہوں گے۔

آفريدي نے اس مقابلے سے پہلے ہندستان کے خلاف کھیلنے کے اپنے تجربے کو آئی سی سی کالم میں لکھا ہے۔ انہوں نے لکھا کہ ہندستان اور پاکستان کے کھلاڑیوں کا آپس میں تال میل کافی اچھا ہے، لیکن کچھ استثنا بھی ہے، جیسے گوتم گمبھیر۔ میں کہوں گا کہ ان کے ساتھ ایسا نہیں ہے۔بوم بوم آفریدی آگے لکھتے ہیں کہ ہم کبھی كافي شاپ میں ایک ساتھ بیٹھے ہوئے نہیں مل سکتے۔ چند سال پہلے ہم دونوں کے درمیان میدان پر گرماگرمي ہوئی تھی جو دنیا بھر میں سرخیاں بنی تھي لیكن میں اب اسے بھول گیا ہوں۔ میرا خیال ہے کہ یہ چیزیں کھیل کا ایک حصہ ہوتی ہیں، اگرچہ کچھ وجوہات کی بنا پر گمبھیر اس سے نکل نہیں پائے ہیں۔

آفریدی اور گمبھیر کی لڑائی کا آغاز 2007 کے ٹوئنٹی -20 ورلڈ کپ سے ہوا تھا جب دونوں ایک میچ کے دوران میدان میں جھگڑ پڑے تھے۔ اس وقت آفريدي بولنگ کر رہے تھے، اور گمبھیر بلے بازی۔ گمبھیر رن لینے کے لئے دوڑ ہی تھے کہ درمیان پچ پر ان کی آفريدي سے ٹکر ہو گئی۔پھر دونوں نے ایک دوسرے کو مبینہ طور پر برا بھلا کہا۔

Loading...

Loading...