உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جنوبی ایران میں زلزلے کے 4 جھٹکے، 3 افراد ہلاک اور 8 زخمی

    earthquake

    earthquake

    USGS نے کہا کہ زلزلے کا مرکز صوبہ ہرمزگان کے بندر عباس کے بندرگاہ شہر سے 100 کلومیٹر جنوب مغرب میں تھا۔ سی این این کی رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے جا سکتے ہیں۔

    • Share this:
      سنیچر کے روز یعنی آج صبح جنوبی ایران میں زلزلے earthqauke کے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں۔ سرکاری IRIB نیوز ایجنسی کے مطابق، ہفتے کے روز جنوبی ایران میں آنے والے زلزلے کے بعد کم از کم تین افراد ہلاک اور آٹھ زخمی ہو گئے۔ ریاستہائے متحدہ کے جیولوجیکل سروے (یو ایس جی ایس) کی ویب سائٹ کے مطابق ایران کے جنوبی بندرگاہ شہر بندر لینگی کے قریب چار الگ الگ زلزلے آئے، جن کی شدت 6.1 تھی ۔ یورپی بحیرہ روم کے زلزلہ پیما مرکز نے بھی جنوبی ایران میں 6.2 شدت کا زلزلہ ریکارڈ کیا۔

      USGS نے کہا کہ زلزلے کا مرکز صوبہ ہرمزگان کے بندر عباس کے بندرگاہ شہر سے 100 کلومیٹر جنوب مغرب میں تھا۔ سی این این کی رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے جا سکتے ہیں۔ USGS کے مطابق دیگر متاثر ممالک میں بحرین، سعودی عرب، ایران، عمان، پاکستان، قطر اور افغانستان شامل ہیں۔ یہ علاقہ اپنی زلزلہ کی سرگرمیوں کے لیے جانا جاتا ہے۔

      Earthquake in Afghanistan: افغانستان میں 6.1 کی شدت سے آیا زلزلہ، 255 سے زائد افراد ہلاک



      Haunted Places:یہ ہیں دنیا کی 10سب سے زیادہ بھوتیاجگہیں، دن میں بھی جانے سے کانپتے ہیں لوگ

      میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ سنیچر کو روز ایران کے جنوبی صوبے میں 5.6 شدت کے زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے۔ جس کی وجہ سے کم از کم ایک شخص جاں بحق اور 30 ​​سے ​​زائد زخمی ہو گئے تھے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: