اپنا ضلع منتخب کریں۔

    سری لنکا کی بحریہ نے 15 ہندوستانی ماہی گیروں کوکیاگرفتار، 2 ٹرالر قبضے میں لے لیے گئے

    دو جنوبی ایشیائی ممالک کے درمیان بین الاقوامی سمندری حدود کے چیلنجوں پر بات چیت کی۔

    دو جنوبی ایشیائی ممالک کے درمیان بین الاقوامی سمندری حدود کے چیلنجوں پر بات چیت کی۔

    آبنائے پالک تمل ناڈو کو سری لنکا سے الگ کرنے والی پانی کی ایک تنگ پٹی ہے، یہ دونوں ممالک کے ماہی گیروں کے لیے ماہی گیری کا ایک بہترین مقام ہے۔ وقفے وقفے سے ہندوستانی ماہی گیروں کو سری لنکا کے حکام نے بین الاقوامی سمندری حدود کو عبور کرنے اور سری لنکا کے پانیوں میں ماہی گیری کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaSri LankaSri Lanka
    • Share this:
      اتوار کو ایک سرکاری بیان میں کہا گیا کہ سری لنکا کی بحریہ نے کم از کم 15 ہندوستانی ماہی گیروں کو گرفتار کر لیا ہے اور ان کے دو ٹرالروں کو ملک کے سمندر میں مبینہ طور پر غیر قانونی شکار کرنے کے الزام میں ضبط کر لیا ہے۔ بحریہ نے بیان میں کہا کہ ماہی گیروں کو ہفتے کے روز منار جزیرے کے شمال مغربی ساحل پر واقع ایک بستی تلیمنار سے گرفتار کیا گیا۔

      بحریہ نے کہا کہ 32 ویں بین الاقوامی میری ٹائم باؤنڈری لائن میٹنگ میں دونوں بحریہ اور ان کے کوسٹ گارڈز کے کردار پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ماہی گیروں کا مسئلہ ہندوستان اور سری لنکا کے درمیان تعلقات میں ایک متنازعہ کا مسئلہ رہا ہے، یہاں تک کہ لنکن بحریہ کے اہلکاروں نے آبنائے پالک میں ہندوستانی ماہی گیروں پر فائرنگ کی اور سری لنکا کے سمندر میں غیر قانونی طور پر داخل ہونے کے کئی مبینہ واقعات میں ان کی کشتیوں کو ضبط کرلیا۔

      اس میں کہا گیا کہ ماہی گیروں کو فشریز انسپکٹر کے حوالے کر دیا جائے گا۔ جو تلیمنار میں بحریہ کی تحویل میں ہیں۔ دونوں فریقوں کے درمیان کئی اعلیٰ سطحی مذاکرات کے باوجود ہندوستانی ماہی گیروں کے ذریعہ سری لنکا کے سمندر میں غیر قانونی ماہی گیری ایک بار بار کا مسئلہ رہا ہے۔ تازہ ترین گرفتاری اس وقت ہوئی جب سری لنکا اور ہندوستان نے سری لنکا بحریہ کے جہاز پر سوار دو جنوبی ایشیائی ممالک کے درمیان بین الاقوامی سمندری حدود کے چیلنجوں پر بات چیت کی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      آبنائے پالک تمل ناڈو کو سری لنکا سے الگ کرنے والی پانی کی ایک تنگ پٹی ہے، یہ دونوں ممالک کے ماہی گیروں کے لیے ماہی گیری کا ایک بہترین مقام ہے۔ وقفے وقفے سے ہندوستانی ماہی گیروں کو سری لنکا کے حکام نے بین الاقوامی سمندری حدود کو عبور کرنے اور سری لنکا کے پانیوں میں ماہی گیری کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: