உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جنوب مشرقی تائیوان میں زلزلے کے شدید جھٹکے، کئی عمارتیں منہدم، عوام میں افراتفری کا ماحول

    2016 میں جنوبی تائیوان میں آنے والے زلزلے میں 100 سے زائد افراد ہلاک ہوئے تھے

    2016 میں جنوبی تائیوان میں آنے والے زلزلے میں 100 سے زائد افراد ہلاک ہوئے تھے

    U.S. Geological Survey: امریکی جیولوجیکل سروے نے زلزلے کی شدت 7.2 اور 10 کلومیٹر بتائی ہے۔ تائیوان کے فائر ڈپارٹمنٹ نے بتایا کہ یولی میں گرنے والی عمارت میں دو افراد پھنس گئے تھے اور دو افراد کو بچا لیا گیا تھا، جب کہ تین افراد کی گاڑی تباہ شدہ پل سے گر گئی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaTaiwanTaiwanTaiwan
    • Share this:
      جنوب مشرقی تائیوان کے موسمی بیورو نے بتایا کہ اتوار کے روز تائیوان کے کم آبادی والے جنوب مشرقی حصے میں 6.8 شدت کا زلزلہ آیا، جس سے ٹرین کی بوگیاں پٹری سے اتر گئیں اور کئی دکانیں اور گھر منہدم ہو گئے ہیں۔ محکمہ موسمیات نے بتایا کہ زلزلے کا مرکز تائیتونگ کاؤنٹی (Taitung county) ہے اور اسی علاقے میں ہفتے کی شام 6.4 شدت کا زلزلہ آیا جس سے کوئی جانی نقصان کی اطلاع نہیں دی گئی۔

      امریکی جیولوجیکل سروے (U.S. Geological Survey) نے زلزلے کی شدت 7.2 اور 10 کلومیٹر بتائی ہے۔ تائیوان کے فائر ڈپارٹمنٹ نے بتایا کہ یولی میں گرنے والی عمارت میں دو افراد پھنس گئے اور دو افراد کو بچا لیا گیا، جب کہ تین افراد کی گاڑی تباہ شدہ پل سے گر گئی، انھیں بھی بچا لیا گیا ہے اور ہسپتال لے جایا گیا۔

      تائیوان ریلوے انتظامیہ نے کہا کہ مشرقی تائیوان کے ڈونگلی اسٹیشن پر پلیٹ فارم کی چھت کا کچھ حصہ گرنے کے بعد تین بوگیاں ریلوں سے اتر گئیں۔ فائر ڈیپارٹمنٹ نے بتایا کہ ایک شخص زخمی ہوا ہے۔ امریکی بحرالکاہل سونامی وارننگ سینٹر نے زلزلے کے بعد تائیوان کے لیے وارننگ جاری کی لیکن بعد میں الرٹ ہٹا دیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      جاپان کی موسمیاتی ایجنسی نے اوکیناوا پریفیکچر کے ایک حصے کے لیے سونامی کی سابقہ ​​وارننگ بھی اٹھا لی تھی۔ موسمیاتی بیورو نے کہا کہ زلزلے کے جھٹکے پورے تائیوان میں محسوس کیے جا سکتے ہیں۔ دارالحکومت تائی پے میں عمارتیں تھوڑی دیر کے لیے ہل گئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: