உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اسکول اسمبلی میں بچیوں کو  ٹیچرس نے گود میں بٹھا کر کرایا ایسا گھنونا کام، دیکھ کر پرنسپل لیتے رہا مزے، انٹرنیٹ پر وائرل ہوئیں تصویریں

    ان گھٹیا تصویروں کے وائرل ہونے کے بعد لوگ غصے میں آگئے۔

    ان گھٹیا تصویروں کے وائرل ہونے کے بعد لوگ غصے میں آگئے۔

    ان گھٹیا تصویروں کے وائرل ہونے کے بعد لوگ غصے میں آگئے۔ بہت سے لوگ حیران تھے کہ یہ اسکول میں کیسے ہو سکتا ہے؟ ساتھ ہی اسکول میں زیر تعلیم بچوں کے والدین میں بھی شدید غصہ پایا گیا۔ ایک نے لکھا کہ اساتذہ ہماری بچیوں کو لیپ ڈانس کر کے کیا سکھانا چاہتے تھے؟ انہوں نے اپنی بیٹیوں کو اس کے لیے اسکول بالکل نہیں بھیجا تھا یہ شرمناک ہے۔

    • Share this:
      اگر آپ کو اسکول کی زندگی کے بارے میں بتایا جائے تو عام طور پر اسکولوں میں prayer کروائی جاتی ہے۔ بھگوان کو یاد کرنے کے بعد بچوں میں اچھا شہری بننے کا حوصلہ پیدا ہوتا ہے۔ اسکول کو تعلیم کا مندر بھی کہا جاتا ہے لیکن کیا ہوگا اگر اساتذہ اسی اسکول میں چھوٹی بچیوں سے فحش رقص کر کے مزہ لیں؟ یہ سوچنا بہت عجیب ہے کہ ایسا واقعہ دراصل امریکہ کے ایک اسکول سے ریکارڈ کیا گیا ہے۔ ایسی ہی ایک چونکا دینے والی ویڈیو امریکہ کے شہر کینٹکی میں واقع ہیزرڈ ہائی اسکول (Hazard Hight School) سے سامنے آئی جس نے سب کو حیران کردیا۔ کوئی سوچ بھی نہیں سکتا تھا کہ کسی اسکول کی صبح کیپریئر میں ایسا واقعہ ہو سکتا ہے۔

      اس اسکول کی prayer کی کچھ تصاویر سوشل میڈیا پر بھی منظر عام پر آئیں جس میں ہائی اسکول کی لڑکیاں ویٹریس کا لباس پہنے نظر آئیں۔ اس کے علاوہ اسکول کے لڑکے بھی اشتعال انگیز لباس میں نظر آئے۔ یہ تمام طلبا وہاں بیٹھے اساتذہ کی گود میں بیٹھ کر فحش ڈانس کرتے نظر آئے۔ اس پورے واقعے کے دوران اسکول کے پرنسپل وہاں موجود تھے۔ تصاویر میں انہیں ہنستے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ پرنسپل ڈونالڈ موبلینی کے قریب کچھ لڑکیوں کو بھی ڈانس کرتے ہوئے دیکھا گیا جس کے بعد ہنگامہ مچ گیا۔ ہر کوئی تعلیم کے مندر میں ہونے والی اس گھٹیا حرکت پر بات کرتا نظر آیا۔

      american school students giving lap dance

      یہ تصاویر سب سے پہلے اسکول کے فیس بک پیج پر شیئر کی گئیں۔ بعد میں وائرل ہونے والے ہنگامے کی وجہ سے اسے وہاں سے ڈلیٹ  کر دیا گیا لیکن تب تک اس کے اسکرین شاٹس لئے  جا چکے تھے۔ اسکول والوں کا کہنا ہے کہ یہ مردوں کو خوش کرنے کے لیے کیے جانے والے ای ڈانس مقابلے کا حصہ تھا۔ یہ صرف تفریح ​​کے لیے کیا گیا تھا۔ واقعہ کے بعد پرنسپل کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا گیا۔ اس سے قبل بھی پرنسپل ڈونلڈ تنازعات میں گھر چکے ہیں۔ ان پر طالب علموں کے سامنے شراب پینے اور سگریٹ پینے کا الزام بھی لگ چکا ہے۔

      american school students giving lap dance

      یہ تصاویر سب سے پہلے اسکول کے فیس بک پیج پر شیئر کی گئیں۔ بعد میں وائرل ہونے والے ہنگامے کی وجہ سے اسے وہاں سے ڈلیٹ کر دیا گیا لیکن تب تک اس کے اسکرین شاٹس لئے جا چکے تھے۔ اسکول والوں کا کہنا ہے کہ یہ مردوں کو خوش کرنے کے لیے کیے جانے والے ای ڈانس مقابلے کا حصہ تھا۔ یہ صرف تفریح ​​کے لیے کیا گیا تھا۔ واقعہ کے بعد پرنسپل کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا گیا۔ اس سے قبل بھی پرنسپل ڈونلڈ تنازعات میں گھر چکے ہیں۔ ان پر طالب علموں کے سامنے شراب پینے اور سگریٹ پینے کا الزام بھی لگ چکا ہے۔

      american school students giving lap dance
      ان گھٹیا تصویروں کے وائرل ہونے کے بعد لوگ غصے میں آگئے۔ بہت سے لوگ حیران تھے کہ یہ اسکول میں کیسے ہو سکتا ہے؟ ساتھ ہی اسکول میں زیر تعلیم بچوں کے والدین میں بھی شدید غصہ پایا گیا۔ ایک نے لکھا کہ اساتذہ ہماری بچیوں کو لیپ ڈانس کر کے کیا سکھانا چاہتے تھے؟ انہوں نے اپنی بیٹیوں کو اس کے لیے اسکول بالکل  نہیں بھیجا تھا یہ شرمناک ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: