உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sun Hole Solar Storm:آج زمین سے ٹکرائے گا شمسی طوفان، دنیا میں ہوسکتا ہے بلیک آؤٹ

    شمسی طوفان کا خطرہ۔

    شمسی طوفان کا خطرہ۔

    Sun Hole Solar Storm: خلائی موسم کی پیشن گوئی مرکز کے مطابق، سورج سے ملبہ، یا کورونل ماس ایجیکشن (سی ایم ای)، عام طور پر زمین تک پہنچنے میں تقریباً 15 سے 18 گھنٹے لگتے ہیں۔

    • Share this:
      Sun Hole Solar Storm:زمین پر بڑی آفت آسکتی ہے۔ کیونکہ سورج کی فضا میں ایک سوراخ سے زیادہ تیزی سے چلنے والی شمسی ہوائیں آج (3 اگست) زمین کے مقناطیسی میدان سے ٹکرا سکتی ہیں۔ اس سے ایک معمولی G-1 جیو میگنیٹک طوفان کو متحرک کرنے کی توقع ہے۔

      بلیک آؤٹ کا بھی خطرہ
      ایک جیو میگنیٹک طوفان ریڈیو سگنلز میں خلل ڈال سکتا ہے، جس سے ریڈیو آپریٹرز میں مداخلت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ جی پی ایس استعمال کرنے والے بھی مسائل محسوس کر سکتے ہیں۔ شمسی طوفان کا اثر موبائل فون کے سگنل پر بھی پڑ سکتا ہے، ساتھ ہی اس کا اثر پاور گرڈ پر بھی پڑ سکتا ہے جس سے بلیک آؤٹ کا بھی خدشہ ہے۔ اس وجہ سے اس طوفان کو لے کر کافی تشویش کا اظہار کیا جا رہا ہے۔

      کورونل ہولز سورج کے اوپری ماحول کے وہ علاقے ہیں جہاں ہمارے ستارے کی برقی گیس (یا پلازما) ٹھنڈی اور کم گھنے ہوتے ہیں۔ ایسے سوراخ بھی ہیں جہاں سورج کی مقناطیسی فیلڈ لائنیں، اپنے آپ کو پیچھے ہٹانے کے بجائے، خلا میں باہر کی جانب نکلتی ہیں۔ سان فرانسسکو کے ایک سائنس میوزیم، ایکسپلوریٹریم کے مطابق، یہ شمسی مواد کو 1.8 ملین میل فی گھنٹہ (2.9 ملین کلومیٹر فی گھنٹہ) کی رفتار سے سفر کرنے والے ٹورینٹ میں بڑھنے کے قابل بناتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Nancy Pelosi Visit: چین نے فوج کو تیاررہنے کیلئے کہا،20 سکھوئی طیارے تائیوان ایئراسپیس میں

      یہ بھی پڑھیں:
      WhatsAppپر ملنے والے ہیں یہ کمال کے فیچرس، بدل جائے گا چیٹ-ویڈیو کال کا طریقہ

      سورج سے زمین تک پہنچنے میں 15 سے 18 گھنٹے
      خلائی موسم کی پیشن گوئی مرکز کے مطابق، سورج سے ملبہ، یا کورونل ماس ایجیکشن (سی ایم ای)، عام طور پر زمین تک پہنچنے میں تقریباً 15 سے 18 گھنٹے لگتے ہیں۔ یہ طوفان اس وقت ہوتا ہے جب سورج اپنے تقریباً 11 سالہ طویل شمسی دور کے انتہائی فعال مرحلے میں داخل ہوتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: