உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UK PM Race:برطانوی وزیراعظم بننے کی ریس میں لز ٹرس نے رشی سونک کو ہرایا، سروے میں ٹرس کے امکانات 90.91 فیصد

    برطانوی وزیر خارجہ لز ٹرس نے رشی سونک کو نئے سروے میں پچھاڑدیا۔

    برطانوی وزیر خارجہ لز ٹرس نے رشی سونک کو نئے سروے میں پچھاڑدیا۔

    تازہ ترین سروے کے نتائج سے پہلے، ہندوستانی نژاد اگلے وزیر اعظم کے امیدوار رشی سنک نے برطانیہ کے لوگوں کو ٹیکس میں بڑی ریلیف دینے کا وعدہ کیا ہے۔ انہوں نے 2029 تک ملک کے عوام پر ٹیکس کی بنیادی شرح کو 20 فیصد تک کم کرنے کا عزم کیا۔

    • Share this:
      لندن: برطانیہ کی وزیر خارجہ لز ٹرس ملک کے اگلے وزیر اعظم کے طور پر بورس جانسن کی جگہ لینے کی دوڑ میں 90 فیصد آگے ہیں۔ یہ نتائج ملک کی معروف بیٹنگ ایکسچینج فرم مارکیٹس کے تازہ ترین سروے میں سامنے آئے ہیں۔

      اسمارکیٹس کے مطابق جانسن کے بعد کنزرویٹو پارٹی کی اگلی مستقل رکن لِز ٹرس کے بننے کے امکانات 90.91 فیصد ہیں جبکہ رشی سنک کے وزیراعظم بننے کے امکانات 9.09 فیصد کم ہیں۔ آپ کو بتادیں کہ فائنل کے دو دعویداروں کو 12 ملک گیر ایونٹس کے میچوں سے گزرنا ہے اور پہلا میچ لیڈز، شمالی انگلینڈ میں ہوا۔ اس میں ہر رکن ایک لیڈر کا انتخاب کرتا ہے۔ فوری طور پر ٹیکسوں میں کٹوتیوں کا وعدہ کرنے کے بعد ٹرس ٹوری ممبران کے سروے کی قیادت کرتا ہے، کیونکہ برطانوی گرتے ہوئے معیار زندگی سے ٹیکس میں ریلیف چاہتے ہیں۔ جبکہ سنک نے اپنے خطاب میں کہا کہ چیلنجز سے نمٹنے کے لیے پہلے مہنگائی اور قرضوں کی گرفت کو سمجھنا ضروری ہے۔

      سونک کا داؤ-ٹیکس میں بڑی راحت دینے کا وعدہ
      تازہ ترین سروے کے نتائج سے پہلے، ہندوستانی نژاد اگلے وزیر اعظم کے امیدوار رشی سنک نے برطانیہ کے لوگوں کو ٹیکس میں بڑی ریلیف دینے کا وعدہ کیا ہے۔ انہوں نے 2029 تک ملک کے عوام پر ٹیکس کی بنیادی شرح کو 20 فیصد تک کم کرنے کا عزم کیا۔ یہ ان کی ٹیکس پالیسیوں میں ایک بڑی تبدیلی کی نشاندہی کرتا ہے کیونکہ سنک شروع سے ہی اس بات پر اصرار کر رہے ہیں کہ وہ منافع بخش پالیسیوں سے دور رہیں گے۔ سنک نے کہا کہ وہ مہنگائی سے نمٹنے پر توجہ مرکوز کر رہے تھے لیکن ایک بار یہ حاصل ہو جانے کے بعد وہ 2024 میں انکم ٹیکس سے 1 پینس کی چھوٹ لینے کے پہلے سے اعلان کردہ منصوبے پر عمل کریں گے، اور پھر اگلی پارلیمنٹ کے اختتام پر 3 پینس کی مزید چھوٹ لیں گے، جو 2029 کے آس پاس ہونے کا امکان ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      PM Modi: پی ایم مودی اور شیخ حسینہ میتری پاورپروجیکٹ کاکریں گےافتتاح، شیخ حسینہ کادورہ ہند

      یہ بھی پڑھیں:
      Hezbollah: حزب اللہ نے نشر کی اسرائیلی بحری جہاز کی تصویر! اسرائیل نے نہیں کی تصدیق

      وزیرخزانہ ندیم زہاوی نے ٹرس کی حمایت کی
      برطانیہ کے وزیر خزانہ ندیم زہاوی نے وزیر اعظم کی امیدوار لِز ٹرس کی حمایت کر دی ہے۔ انہوں نے ٹیلی گراف میں لکھاہے، وزیر خارجہ ٹرس باسی اقتصادی قدامت پسندی کو پلٹ دیں گی اور ہماری معیشت کو صحیح طریقے سے چلائیں گی۔ اس سے قبل برطانوی وزیر دفاع بین والیس نے بھی ٹرس کو ملک کا اگلا وزیر اعظم بنانے کی حمایت کی تھی۔ وزیر اعظم بورس جانسن کے مستعفی ہونے کے بعد نئے وزیر اعظم کے نام کا اعلان 5 ستمبر کو کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: