உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Taiwan China News: تائیوان نے چینی ڈرونز کو کیا خبردار! اپنی حفاظت کی خاطر بھڑکائے شعلے! جانیے مزید تفصیلات

    اس کے بعد دونوں علاقوں میں فوجی دستے ہائی الرٹ پر ہیں

    اس کے بعد دونوں علاقوں میں فوجی دستے ہائی الرٹ پر ہیں

    وزارت نے کہا کہ امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے تائیوان کے دورے کے جواب میں بیجنگ کی جانب سے اس ہفتے بڑے پیمانے پر فوجی مشقوں کا آغاز کیا گیا، اس کے بعد دونوں علاقوں میں فوجی دستے ہائی الرٹ پر ہیں۔

    • Share this:
      تائیوان (Taiwan) کی وزارت دفاع نے ہفتے کے روز کہا کہ اس نے جمعہ کو دیر گئے شعلوں سے فائر کیا تاکہ اس کے مضافاتی کنمین جزائر پر پرواز کرنے والے سات ڈرونز کو خبردار کیا جا سکے اور اس کے مضافاتی جزائر ماتسو (Matsu Islands) پر پرواز کرنے والے نامعلوم طیارے کو خبردار کیا جا سکے۔

      وزارت نے کہا کہ امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے تائیوان کے دورے کے جواب میں بیجنگ کی جانب سے اس ہفتے بڑے پیمانے پر فوجی مشقوں کا آغاز کیا گیا، اس کے بعد دونوں علاقوں میں فوجی دستے ہائی الرٹ پر ہیں، جو مین لینڈ چین کے ساحل سے بالکل دور ہیں۔

      چین (China) نے تائیوان (Taiwan) کے ارد گرد بڑے پیمانے پر فوجی، سمندری اور فضائی مشقیں شروع کی ہیں۔ یہ اقدام اس وقت سامنے آیا ہے جب امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے تائی پے (Taipei) سے روانگی ہوئی، جس کی وجہ سے بیجنگ کو مشتعل کیا گیا۔ سرکاری میڈیا نے اطلاع دی ہے کہ تائیوان کے آس پاس کے چھ علاقوں میں براہ راست فائر کرنے کی مشقیں مقامی وقت کے مطابق دوپہر (04:00 جی ایم ٹی) تک جاری ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      آزادی کے 75 سال کے موقع پر خلا میں بھی لہرائے گا ترنگا، ISRO کی جانب سے ہوگی پیش رفت

      سینئر افسر نے کہا کہ ایس ایچ او اور چوکیدار کو معطل کر دیا گیا ہے اور ان کے خلاف کارروائی شروع کر دی گئی ہے کیونکہ وہ مقامی رواج کو نوٹ کرنے اور احتیاطی کارروائی کرنے میں ناکام رہے ہیں۔ اپریل 2016 میں نتیش کمار حکومت نے بہار میں شراب کی فروخت اور استعمال پر مکمل پابندی لگا دی تھی۔
      یہ بھی پڑھیں:

      دنیا میں کتنے ہیں چار مینار؟، صرف یہاں دیکھیں دکنی زبان میں مختلف خبریں

      چین نے پیلوسی کی آمد کے بعد منگل کی رات فوجی مشقیں شروع کیں اور بعد میں پیلوسی کے دورے کے جواب میں جوابی اقتصادی پابندیوں کا اعلان کیا۔ بدھ کو فوجی سرگرمیاں جاری رہیں، تائیوان نے کہا کہ ان مشقوں سے اقوام متحدہ کے قوانین کی خلاف ورزی کی جارہی ہیں۔ اس نے ہمارے علاقوں پر حملہ کیا اور یہ اس کی فضائی اور سمندری ناکہ بندی کے مترادف ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: