உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Taiwan: کیا تائیوان کی فوج بھی جنگ کیلئے تیار؟ تائیوانی افواج کی جانب سے کئی محاذ پر دفاعی کوشش جاری

    Youtube Video

    فوج نے کہا کہ تائی پے کی مشقیں کئی دنوں تک جاری رہے گی، ان میں سینکڑوں فوجیوں اور تقریباً 40 ہووٹزروں کی تعیناتی شامل ہو گی۔ لو نے کہا کہ یہ مشقیں پہلے سے طے شدہ تھیں۔ جو کہ چین کی مشقوں کے جواب میں نہیں کی جارہی ہے۔

    • Share this:
      مشق کے مقام پر اے ایف پی کے ایک صحافی نے بتایا کہ تائیوان کی فوج نے منگل کو ایک لائیو فائر آرٹلری ڈرل (live-fire artillery drill) شروع کی جس میں بڑے پیمانے پر چینی فوجی مشقوں کے دنوں کے بعد ایک حملے کے خلاف جزیرے کے دفاع کی نقالی کی گئی۔ تائیوان کی آٹھویں آرمی کور کے ترجمان لو ووئی جی نے تصدیق کی کہ یہ مشقیں 0040 جی ایم ٹی کے فوراً بعد جنوبی کاؤنٹی پنگٹن میں شروع ہوئیں اور ٹارگٹ فلیئرز اور توپ خانے سے فائرنگ کی گئی۔ انہوں نے مزید کہا کہ مشق تقریباً 0130 جی ایم ٹی پر ختم ہوگی۔

      چین نے گزشتہ ہفتے تائیوان کے ارد گرد اپنے اب تک کے سب سے بڑے جنگی کھیلوں کا آغاز ہاؤس سپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے دورے کے شدید ردعمل میں کیا، جو کئی دہائیوں میں خود مختار جزیرے کا دورہ کرنے والی اعلیٰ ترین امریکی اہلکار ہیں۔ تائیوان چین کے حملے کے مسلسل خطرے میں رہتا ہے، جو اپنے پڑوسی کو چینی سرزمین کے ایک حصے کے طور پر دیکھتا ہے، اگر ضرورت ہو تو طاقت کے ذریعے ایک دن دوبارہ حاصل کر لیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UNSC: غزہ پٹی پر لگاتار اسرائیلی حملے، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نےطلب کیاہنگامی اجلاس

      فوج نے کہا کہ تائی پے کی مشقیں کئی دنوں تک جاری رہے گی، ان میں سینکڑوں فوجیوں اور تقریباً 40 ہووٹزروں کی تعیناتی شامل ہو گی۔ لو نے کہا کہ یہ مشقیں پہلے سے طے شدہ تھیں۔ جو کہ چین کی مشقوں کے جواب میں نہیں کی جارہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      UAE: یو اے ای کی شہزادی نےغزہ پٹی پر اسرائیلی فضائی حملوں کے خلاف اٹھائی آواز!

      یہ جزیرہ معمول کے مطابق چینی حملے کی نقل کرتے ہوئے فوجی مشقیں کرتا ہے اور گزشتہ ماہ اپنی سب سے بڑی سالانہ مشقوں کے حصے کے طور پر ایک مشترکہ مداخلت کے آپریشن میں سمندر سے حملوں کو پسپا کرنے کی مشق کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: