உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    افغانستان کے سفیر نے ملک کے حالات پر اقوام متحدہ میں کہا- طالبان کی مدد کر رہا ہے پاکستان

    افغانستان کے سفیر نے ملک کے حالات پر اقوام متحدہ میں کہا- طالبان کی مدد کر رہا ہے پاکستان

    افغانستان کے سفیر نے ملک کے حالات پر اقوام متحدہ میں کہا- طالبان کی مدد کر رہا ہے پاکستان

    اقوام متحدہ میں افغانستان کے مستقل رکن غلام اسحاق زئی نے کہا کہ افغانستان میں داخل ہونے کے لئے ڈورنڈ لائن کے قریب طالبان جنگجووں کو جمع ہونے اور پاکستانی اسپتالوں میں زخمی طالبان جنگجووں کے علاج کی تصاویر اور ویڈیو بڑے پیمانے پر دستیاب ہیں۔

    • Share this:
      اقوام متحدہ میں افغانستان کے سفیر نے سلامتی کونسل کو بتایا کہ طالبان کو پاکستان سے محفوظ پناہ گاہ، جنگی مشینوں تک سہولیات کی فراہمی اور رسد لائن کی سہولیات مل رہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس سے ان کے ملک میں جنگ کو ختم کرنے کے لئے پاکستان کے ساتھ ایک کوآپریٹو تعلقات قائم کرنے کی سمت میں اعتماد مزید کم ہو رہا ہے۔

      اقوام متحدہ میں افغانستان کے مستقل رکن غلام اسحاق زئی نے کہا کہ افغانستان میں داخل ہونے کے لئے ڈورنڈ لائن کے قریب طالبان جنگجووں کو جمع ہونے اور پاکستانی اسپتالوں میں زخمی طالبان جنگجووں کے علاج کی تصاویر اور ویڈیو بڑے پیمانے پر دستیاب ہیں۔ غلام اسحاق زئی نے سلامتی کونسل کو بتایا، ’طالبان کو پاکستان ایک محفوظ پناہ گاہ مہیا کرا رہا ہے اور پاکستان ان کی جنگی مشین تک فراہمی اور رسد لائن پہنچاتا ہے۔

      غلام اسحاق زئی نے کہا کہ ’یہ نہ صرف 1988 کے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی پابندی حکم کی ایک زبردست خلاف ورزی ہے، بلکہ افغانستان میں جنگ کو ختم کرنے کے لئے پاکستان کے ساتھ کوآپریٹو تعلقات قائم کرنے کی سمت میں اعتماد کو مزید کم کرتا ہے۔

      ممالک کے یو این ایس سی نے جمعہ کو افغانستان کی صورتحال ایک میٹنگ کی۔ موجودہ میں ماہ اگست کے لئے ہندوستان اس کا صدر ہے۔ اسحاق زئی نے کونسل کو بتایا کہ گزشتہ 15 ماہ تاشقند میں افغانستان اور پاکستان کی قیادت کے درمیان معاہدہ کے مطابق، ہم پاکستان سے طالبان کے پناہ گاہوں اور فراہمی کی لائنوں کو ہٹانے اور برباد کرنے میں مدد کرنے اور دہشت گردی کے خلاف لڑائی اور امن کے لئے بین الاقوامی کوشش کے تحت مل کر کام کرنے کی گزارش کرتے ہیں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: