உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ukraine-Russia War: مغرب نےیوکرین کوناکام بنادیا، یہ تائیوان کے لیےہےخطرہ کی علامت، چین کومل سکتاہے روس سے اشارہ!

    Youtube Video

    یہی وجہ ہے کہ جیسے ہی پوتن نے یوکرین پر حملہ کیا، یورپی کمپنیوں نے یوکرین سے گزرنے والی روسی گیس کی اپنی درآمدات کو دوگنا کر دیا۔ یہی وجہ ہے کہ اٹلی نے اپنی لگژری برآمدات کو روس پر پابندیوں کی فہرست سے باہر رکھنے کے لیے لابنگ کی اور بیلجیئم نے اپنی ہیروں کی صنعت کو جنگ کے ظالمانہ اثر سے بچایا ہے۔

    • Share this:
      تائیوان پر چینی حملے کا امکان نہیں ہے۔ یہ ایک ایسا نتیجہ ہے جس پر بہت سے لوگ اس وقت پہنچیں گے جب وہ لاجسٹک لاگت، خونریزی اور بین الاقوامی ردِ عمل کا سبب بنیں گے جس کا چین کو تائیوان کے قلعے کو توڑنے کی کوشش پر بھی سامنا کرنا پڑے گا۔ بہر حال امریکہ نے تائیوان کے دفاع کا عزم کیا ہے۔

      اربوں ڈالر مالیت کا فوجی سازوسامان فروخت کیا ہے اور حقیقت میں وہ اپنے قانون کا پابند ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ جزیرے کی قوم کامیابی کے ساتھ چینی مداخلت کی مزاحمت کرے۔ کیا غلط ہو سکتا ہے؟ ٹھیک ہے۔ بہت کچھ۔ مغرب کی حالیہ ’ناکامیوں‘ سے ظاہر ہوتا ہے کہ مغربی امداد پر بھروسہ کرنے والی قوموں کے لیے چیزیں کتنی جلدی اور شدید طور پر غلط ہو سکتی ہیں۔

      یوکرین- تازہ ترین جانی نقصان:

      یوکرین مغربی پشت پناہی کے سراب کا شکار ہو گیا۔ یہ تاریخ میں ایک بہترین مثال کے طور پر لکھا جائے گا کہ مغرب کی متحد ہونے میں ناکامی اور ایک طاقتور جارح روس کو قیمت چکانا پڑے گی۔ یہ سب کچھ اس وقت تک ہوتا ہے جب تک کہ جنگ کا سیاسی طور پر بڑھتا ہوا خوف نیٹو کے اتحاد اور توسیع اور اس وجہ سے مغربی ملٹری-صنعتی کمپلیکس نقصاندہ نہ ہو۔

      Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80,039 ملازمتوں کے لیے ہوگی بہت جلد بھرتیاں، جانیے مکمل تفصیلات



      روس جیسی عظیم طاقت کے ساتھ جنگ ​​کا سوال ہی نہیں ہے اور کوئی بھی سخت اقتصادی پابندیاں جو مغرب کے لیے قیمت کے ساتھ آتی ہیں، ناقابل برداشت ہیں۔

      یہی وجہ ہے کہ جیسے ہی پوتن نے یوکرین پر حملہ کیا، یورپی کمپنیوں نے یوکرین سے گزرنے والی روسی گیس کی اپنی درآمدات کو دوگنا کر دیا۔ یہی وجہ ہے کہ اٹلی نے اپنی لگژری برآمدات کو روس پر پابندیوں کی فہرست سے باہر رکھنے کے لیے لابنگ کی اور بیلجیئم نے اپنی ہیروں کی صنعت کو جنگ کے ظالمانہ اثر سے بچایا ہے۔ اسے دوسرے طریقے سے بیان کریں۔

      Russia-Ukraine War: ’درآمدات پر پابندی لگی تو تیل کی قیمتیں 300 ڈالر فی بیرل تک پہنچ جائیں گی‘ روس نے کیا خبردار




      مغربی حکومتوں کے لیے اس وقت تک جانے کا راستہ ہے جب تک کہ عمل کرنے میں بہت دیر نہ ہوجائے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: