உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دبئی کا یہ ’ہائپر ٹاور‘ دنیا کی بلند ترین رہائشی عمارت میں تبدیل! افتتاحی تقریب میں دنیا بھر سے 12000 لوگوں کی شرکت

    جملہ 100 منزلہ عمارت دبئی کے بزنس بے میں واقع ہے

    جملہ 100 منزلہ عمارت دبئی کے بزنس بے میں واقع ہے

    بنگھٹی ڈویلپرز کے آفیشل فیس بک پیج میں بتایا گیا ہے کہ اسکائی اسکریپر میں ہائپر ٹاور کی بلند ترین سطح پر سب سے زیادہ شاہانہ پینٹ ہاؤسز ہوں گے۔ اس آرکیٹیکچرل ٹور-ڈی-فورس پر جیکب اینڈ کمپنی کے ساتھ ہمارا تعاون بنگھٹی کے لیے عالمی سطح پر ایک اہم کارنامے کو نشان زد کرنے کے لیے ہمارے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Dubai
    • Share this:
      دبئی کی سب سے نئی فلک بوس عمارت اور ہائپر ٹاور برج بنگھٹی جیکب اینڈ کو ریسیڈنس (Burj Binghatti Jacob & Co Residences) ہے، جو کہ دنیا کی سب سے اونچی رہائشی عمارت بننے والی ہے۔ جملہ 100 منزلہ عمارت دبئی کے بزنس بے میں واقع ہے اور اسے خاص طور پر بلند ترین رہائشی عمارت ہونے کا ریکارڈ قائم کرنے کے لیے بنایا گیا ہے۔

      بنگھٹی ڈویلپرز کے آفیشل فیس بک پیج میں بتایا گیا ہے کہ اسکائی اسکریپر میں ہائپر ٹاور کی بلند ترین سطح پر سب سے زیادہ شاہانہ پینٹ ہاؤسز ہوں گے۔ اس آرکیٹیکچرل ٹور-ڈی-فورس پر جیکب اینڈ کمپنی کے ساتھ ہمارا تعاون بنگھٹی کے لیے عالمی سطح پر ایک اہم کارنامے کو نشان زد کرنے کے لیے ہمارے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔ لگژری جیولری اور واچ کمپنی جیکب اینڈ کو نے اس پروجیکٹ کے لیے بنگھٹی ڈیولپرز کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔ جو کہ رئیل اسٹیٹ انڈسٹری کا ایک بڑا کھلاڑی ہے۔

      یہ عمارت نیویارک کے سینٹرل پارک ٹاور کو پیچھے چھوڑ دے گا، جو دنیا کی سب سے اونچی رہائشی عمارت 472.4 میٹر ہے۔ گلف نیوز کے مطابق شہزادی ٹاور (Princess Tower) 414 میٹر لمبا ہے اور 23 میٹر چوڑا ہے جو 392.75 میٹر اونچا ہے۔ نیویارک پوسٹ کی رپورٹ کے مطابق اس عمارت میں دو اور تین بیڈ روم والی شاندار رہائش گاہیں ہیں۔ اس ٹاور میں ایک سرشار دربان ٹیم، جو ڈے کیئر، ایک باڈی گارڈ، ایک ڈرائیور اور ایک پرائیویٹ شیف جیسی لا کارٹ خدمات پیش کی جائے گی۔


      یہ بھی پڑھیں: 

      رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ ٹاور میں ایک انفینٹی پول اور ایک بڑے لاؤنج ایریا کے ساتھ ایک خصوصی نجی کلب ہوگا۔ بنگھٹی ڈیولپرز نے اپنی ویب سائٹ پر لکھا کہ تعمیراتی کام شروع ہونے ہی والا تھا کہ یہ آرٹ کا ایک حقیقی کام ہے، جو رئیل اسٹیٹ انڈسٹری کی پوری تاریخ کو نئے سرے سے متعین کرے گا اور دبئی کی اسکائی لائن پر ایک نیا آئیکن بننے کی کوشش کی جائے گی۔

      بنگھٹی کی ایک فیس بک پوسٹ کے مطابق دنیا بھر سے 12000 لوگوں نے برج بنگھٹی جیکب اینڈ کمپنی کی رہائش گاہوں کی حالیہ نقاب کشائی میں شرکت کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: