ہوم » نیوز » عالمی منظر

راحت کی خبر:11ممالک کے مسافروں کو سعودی عرب میں آنے کی اجازت، جانیے کون کونسے مالک ہیں؟

میڈیا رپورٹ میں بتایا گیاہے کہ یہ فیصلہ متعدد اعلان کردہ ممالک میں وبا کی صورتحال کے بارے میں پبلک ہیلتھ اتھارٹی کی رپورٹ کی بنیاد پر کیا گیا ہے، جس میں اس طرح کے اقدامات سے کچھ ممالک میں وبائی امراض پر قابو پانے کے متعلق کیے جارہے اقدامات کے مطابق پثہ چلتاہے۔

  • Share this:
راحت کی خبر:11ممالک کے مسافروں کو سعودی عرب میں آنے کی اجازت، جانیے کون کونسے مالک ہیں؟
سعودی عرب میں 30 مئی 2021 سے شروع ہونے والے 11 ممالک کے مسافروں کو داخلے کی اجازت دی جائے گی۔

ریاض: سعودی پریس ایجنسی (ایس پی اے) نے ہفتے کے روز وزارت داخلہ کے سرکاری ذرائع کے حوالے سے رپورٹ پیش کی ہے کہ سعودی عرب میں 30 مئی 2021 سے شروع ہونے والے 11 ممالک کے مسافروں کو داخلے کی اجازت دی جائے گی۔ اس سے قبل عالمی وبا کورونا وائرس کی وجہ سے ان ممالک کے مسافروں پر پابندی عائد تھی۔


ممالک کی اس فہرست میں متحدہ عرب امارات ، جرمنی ، امریکہ ، آئرلینڈ ، اٹلی ، پرتگال ، برطانیہ ، سویڈن ، سوئٹزرلینڈ ، فرانس اور جاپان شامل ہیں۔ اس کے لیے ایک شرط قرنطینہ کی بھی شرط عائد کی گئی ہے۔


میڈیا رپورٹس کہ یہ فیصلہ متعدد اعلان کردہ ممالک میں وبا کی صورتحال کے بارے میں پبلک ہیلتھ اتھارٹی کی رپورٹ کی بنیاد پر کیا گیا ہے، جس میں اس طرح کے اقدامات سے کچھ ممالک میں وبائی امراض پر قابو پانے میں استحکام اور تاثیر ظاہر ہوئی ہے۔


فروری میں حکام نے سعودی شہریوں ، سفارتکاروں ، صحت کے پیشہ ور افراد اور ان کے اہل خانہ کے علاوہ ان ممالک سے مسافروں کے داخلے پر پابندی عائد کردی تھی۔


اس سے قبل وزارت داخلہ نے کہا تھا کہ پابندی کا سامنا نہیں کرنے والے ممالک سے آنے والے تمام غیر حفاظتی ٹیکے زائرین کو سعودی عرب آنے پر ادارہ جاتی قرنطین میں جانے کی ضرورت ہے تاکہ ملک میں کورونا کے پھیلاؤ کو روکا جاسکے۔

یہ اقدام لازمی ہے کہ تمام حفاظتی ٹیکوں کے بغیر مسافروں کو 7 دن کی مدت کے لئے ادارہ جاتی قرنطینہ کی پابندی کی جائے اور کورونا وائرس کے خطرات کو کم کرنے کے لئے صحت سے متعلق انشورنس دستاویز کا ایک مستند سند حاصل کیا جائے۔

اگرچہ سعوری عرب نے 17 مئی کو باضابطہ طور پر بیرون ملک سفر کرنے والے شہریوں پر اپنی معطلی ختم کردی ، اس نے شہریوں کو سیکیورٹی حالات اور متعدد ممالک میں عدم استحکام کی وجہ سے 13 ملکوں کے مسافروں پر پابندی لگادی ہے اور کورونا وائرس وبائی بیماری کے تسلسل کے سلسلے میں خبر دار کیا ہے۔

جن ممالک کے بارے میں سعودی شہریوں کو مشورہ دیا گیا ہے وہ مندرجہ ذیل ہیں:

افغانستان ، آرمینیا ، بیلاروس ، جمہوری جمہوریہ کانگو ، ہندوستان ، ایران ، لبنان ، لیبیا ، صومالیہ ، شام ، ترکی ، وینزویلا اور یمن۔

بعد میں ، جنرل اتھارٹی آف سول ایوی ایشن (جی اے سی اے) نے ان 11 ممالک سے آنے والوں کے سفر معطلی کے خاتمے کے سلسلے میں کنگڈم کے ہوائی اڈوں میں کام کرنے والے تمام ہوائی جہازوں کو ایک سرکلر جاری کیا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 30, 2021 04:56 PM IST