உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Travelling Abroad: کیا آپ بیرون ملک سفر کے خواہشمند ہیں؟ اپنے پاسپورٹ کو کیسے رکھیں محفوظ؟

    TCS نے بتایا کیسا ہوگا ای پاسپورٹ۔

    TCS نے بتایا کیسا ہوگا ای پاسپورٹ۔

    اپنے سفر پر نکلنے سے پہلے آپ کو اپنے پاسپورٹ کی متعدد کاپیاں بنانا ہوں گی اور ان سب کو مختلف تھیلوں میں رکھنا چاہیے۔ اس کے برعکس صرف Z زمرہ کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے اسے اپنے بیگ کے نیچے رکھیں۔ اس کے علاوہ یہ یقینی بنائیں کہ آپ نے ایک کاپی گھر پر چھوڑی ہے۔

    • Share this:
      پاسپورٹ پر ایک سرسری نظر ڈالیں تو پاسپورٹ ایک معمولی کتابچہ نظر آئے گا۔ لیکن یہ عالمی سطح پر اپنی اہمیت اور وجود کو منوانے کا اہم دستاویز ہے۔ یہ نہ صرف آپ کو دنیا کے کئی مملکوں میں جانے کا اہل بناتا ہے بلکہ آپ کی شہریت ثابت کرنے کی کلید بھی ہے۔

      اس لیے اسے کھونے سے زیادہ خوفناک کوئی چیز نہیں ہو سکتی، اس کے چوری ہو جانے یا اس حد تک خراب ہو جائے کہ سفر کے دوران یہ استعمال کے قابل نہ ہو، تب تو سخت تشویش لاحق ہوتی ہے۔ مزید برآں اس وقت مذکورہ بالا منظرناموں کا تصور کریں جب آپ قونصل خانے سے دور ہوتے ہیں جو آپ کو بغیر کسی اضطراب پیدا کرنے والے معاملے کے واپس آنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔ تو ہم اپنے سفر کے دوران اپنے پاسپورٹ کو کیسے محفوظ رکھیں گے؟

      چونکہ حفاظت ہی سب سے بڑی اور اہم کلید ہے، اس کے بغیر اسے چوری ہونے سے بچانے کا کوئی طریقہ نہیں ہے، لیکن پھر بھی آپ دیگر کئی اقدامات کے ذریعے اسے چوری ہونے سے روک سکتے ہیں اور اسی بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے ہم نے یہ یقینی بنانے کے لیے چند تجاویز مرتب کی ہیں کہ آپ کا پاسپورٹ محفوظ رہے:

      کاپیاں بنائیں:

      اپنے سفر پر نکلنے سے پہلے آپ کو اپنے پاسپورٹ کی متعدد کاپیاں بنانا ہوں گی اور ان سب کو مختلف تھیلوں میں رکھنا چاہیے۔ اس کے برعکس صرف  Z زمرہ کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے اسے اپنے بیگ کے نیچے رکھیں۔ اس کے علاوہ یہ یقینی بنائیں کہ آپ نے ایک کاپی گھر پر چھوڑی ہے۔

      اسے اپنے ہوٹل پر چھوڑ دیں:

      ایک بار جب آپ اپنی منزل پر پہنچ جائیں، تو آپ کو اپنا پاسپورٹ اپنے ہوٹل پر چھوڑنا چاہیے اور اس کے بجائے پاسپورٹ کی ایک کاپی ساتھ رکھنا چاہیے۔ عام طور پر ہوٹل سیکیورٹی کوڈ کے ساتھ ایک لاکر فراہم کرتے ہیں۔ اپنے پاسپورٹ کی حفاظت کے لیے اسے استعمال کریں۔

      Ramazan 2022: رمضان المبارک میں سحری و افطار کے کھانے میں رکھیں ان چیزوں کا خاص خیال  

      پاسپورٹ کور:

      اگر آپ گھومنے پھرنے کے شوقین ہیں، تو آپ کو ایک اچھے واٹر پروف پاسپورٹ کور میں سرمایہ کاری کرنی چاہیے، خاص طور پر جب آپ کی خواہش کی فہرست میں ساحل سمندر ہو۔ یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ پانی کا نقصان معلومات پر مبنی صفحات کو پڑھے جانے کے نا قابل بنا سکتا ہے، جس کے نتیجے میں آپ کا پاسپورٹ ناکارہ ہوسکتا ہے۔ اس لیے واٹر پروف پاسپورٹ کور کا استعمال ضروری ہے۔

      مزید پڑھیں: JEE Main 2022 exam dates: جے ای ای مین امتحان کی نئی تاریخ کا اعلان، ایسا ہوگا پورا شیڈول

      اپنے حقوق جانیے:

      ظاہر ہے کہ ہوائی اڈے میں اپنی حفاظت کو محفوظ بنانے کے لیے آپ کو اپنے پاسپورٹ کی ضرورت ہوگی۔ لیکن آپ کو ان جگہوں کا علم ہونا چاہیے جہاں آپ کو اپنا اصل پاسپورٹ اور کاپی دکھانے کی ضرورت ہوگی۔ اگر آپ کے پاس بین الاقوامی ڈرائیور کا لائسنس ہے تو زیادہ تر ایسے معاملات ہیں جن میں آپ کا لائسنس یا آپ کے پاسپورٹ کی کاپی کافی ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: