உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NATO: ترکی سویڈن، فن لینڈ نیٹو میں شمولیت پر رضامند، بحیرہ بالٹک نیٹو کاگڑھ بن جائے گی؟

    اس اقدام سے سویڈن کی سویڈن کی 200 سال کی عدم صف بندی کا خاتمہ بھی ہو گا

    اس اقدام سے سویڈن کی سویڈن کی 200 سال کی عدم صف بندی کا خاتمہ بھی ہو گا

    نیٹو کے سربراہ جینز اسٹولٹن برگ نے کہا کہ ترکی کی طرف سے کیا گیا فیصلہ تاریخی ہے۔ خبر رساں ایجنسی ایسوسی ایٹڈ پریس نے اسٹولٹن برگ کے حوالے سے بتایا کہ ’’ہمارے پاس اب ایک معاہدہ ہے جو فن لینڈ اور سویڈن کے لیے نیٹو میں شمولیت کی راہ ہموار کرتا ہے۔‘‘

    • Share this:
      فن لینڈ اور سویڈن کو منگل کے روز میڈرڈ میں ترکی کی طرف سے کلیئر موصول ہوا کیونکہ مؤخر الذکر نے نیٹو میں شامل ہونے والے دونوں ممالک کے خلاف اپنی مخالفت ختم کرنے پر اتفاق کیا۔

      دونوں ممالک کے نیٹو میں شامل ہونے کے بعد بحیرہ بالٹک سے متصل نیٹو ممالک کی تعداد اب آٹھ ہو گئی ہے۔ فن لینڈ کی ڈیفنس فورسز کے جنرل اسٹاف کے سابق انٹیلی جنس چیف پیکا ہاویری کے مطابق بحیرہ بالٹک نیٹو کی جھیل بن جائے گا۔

      ہاویری نے جارجیا ٹوڈے کو ایک انٹرویو میں کہا کہ روس 90 فیصد نیٹو ممالک میں گھرا ہو گا۔ روس کی وہاں فوجی کارروائیاں چلانے کی صلاحیت عملی طور پر صفر ہو جائے گی۔ ہاویری نے کہا کہ روس کے نقطہ نظر سے یہ ایک بڑا ہٹ ہے کیونکہ اب بحیرہ بالٹک نیٹو کی جھیل بن جائے گا۔

      سویڈن اور فن لینڈ کے علاوہ، ڈنمارک، ایسٹونیا، جرمنی، لٹویا، لتھوانیا، پولینڈ بحیرہ بالٹک کے دوسرے رکن ہیں۔ نیٹو کے سربراہ جینز اسٹولٹن برگ نے کہا کہ ترکی کی طرف سے کیا گیا فیصلہ تاریخی ہے۔ خبر رساں ایجنسی ایسوسی ایٹڈ پریس نے اسٹولٹن برگ کے حوالے سے بتایا کہ ’’ہمارے پاس اب ایک معاہدہ ہے جو فن لینڈ اور سویڈن کے لیے نیٹو میں شمولیت کی راہ ہموار کرتا ہے۔‘‘

      ترک صدر رجب طیب اردگان ابتدائی مراحل میں نہیں چاہتے تھے کہ دونوں ممالک نیٹو میں شامل ہوں کیونکہ انہوں نے الزام لگایا تھا کہ اسٹاک ہوم اور ہیلسنکی نے کرد عسکریت پسندوں کو مدد فراہم کی تھی۔

      ترکی نے کہا کہ اسے 'جو چاہتا تھا' مل گیا جس میں 'باغی گروپوں کے خلاف جنگ میں مکمل تعاون' بھی شامل ہے۔ فن لینڈ کے صدر سولی نینیستو Sauli Niinistö نے کہا کہ فن لینڈ، سویڈن اور ترکی کے درمیان تعطل کو توڑنے کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کیے گئے تھے۔

      بدھ کو دونوں ممالک کو باضابطہ دعوت دی جائے گی۔ تاہم نیٹو کے تمام اراکین کی جانب سے اس فیصلے کی توثیق کے بعد ہی دعوت میں توسیع کی جائے گی۔ نیٹو کے سیکرٹری جنرل جینز سٹولٹن برگ نے کہا کہ انہیں یقین ہے کہ نورڈک جوڑا سکیورٹی بلاک کا حصہ ہو گا۔

      مزید پڑھیں: Sikhs in Afghanistan:این سی ایم کی جئے شنکر سے اپیل، افغانستان میں سکھوں کی مذہبی جائیدادوں کی سیکورٹی کا مدعا اٹھائیں

      خبر رساں ادارے بی بی سی کی رپورٹ کے مطابق سویڈن نے ترکی کے ساتھ بات چیت کے بعد مشتبہ عسکریت پسندوں کی ترکی حوالگی کی درخواستوں پر کام کو تیز کرنے پر اتفاق کیا۔

      مزید پڑھیں: China to Relocate Tibetan:چین17ہزار سے زیادہ تبتیوں کو کردے گا بے گھر،دیا یہ حوالہ!

      اس اقدام سے سویڈن کی سویڈن کی 200 سال کی عدم صف بندی کا خاتمہ بھی ہو گا۔ دوسری جنگ عظیم کے دوران اس وقت کے سوویت یونین کی جانب سے اسے عبرتناک شکست دینے کے بعد فن لینڈ نے بھی غیر جانبداری کو اپنایا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: