உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Twitter Down:اچانک ڈاؤن ہوگیا ٹوئٹر، یوزرس کو ہوئی بڑی پریشانی

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    Twitter Down:ٹویٹر کا یہ معاملہ ایلون مسک اور اس کے درمیان جاری قانونی جنگ کے درمیان آیا ہے۔ 44 بلین ڈالر کے حصول کے معاہدے سے پیچھے ہٹنے کا فیصلہ کرنے کے بعد ٹویٹر نے ایلون مسک کے خلاف مقدمہ دائر کیا ہے۔

    • Share this:
      Twitter Down:دنیا بھر میں مشہور مائیکروبلاگنگ سائٹ ٹوئٹر اچانک ٹھپ ہو گیا۔ اس کی اطلاع ڈاؤن ڈیٹیکٹر ویب سائٹ نے ایک رپورٹ میں دی۔

      ایک ویب سائٹ کے مطابق ٹوئٹر پر تصویر اپ لوڈ نہیں ہو رہی تھی۔ کئی منٹ گزرنے کے بعد بھی ٹوئٹر نہیں کھل رہا تھا۔ ٹویٹر نے عوام کی مشکلات کو سمجھتے ہوئے کہا کہ ہم آپ کا مسئلہ جلد حل کر دیں گے۔

      مسئلہ حل ہونے کے فوراً بعد، تقریباً آدھے گھنٹے بعد، کمپنی نے ایک ٹویٹ پوسٹ کیا کہ ہم نے مسئلہ حل کر دیا ہے! ہم نے اندرونی نظام میں تبدیلی کی جو منصوبہ بندی کے مطابق نہیں ہوئی اور اسے واپس لے لیا گیا ہے۔

      17 فروری کو اس سے قبل بھی ایسے ہی مسائل کا سامنا کرنا پڑا تھا جو ایک گھنٹے سے زیادہ گزرنے کے بعد بھی ٹھیک نہیں کیا گیا تھا۔ کمپنی نے اسے "تکنیکی بگ" قرار دیا۔ اس دوران ٹویٹر پر لوگوں کی ٹویٹ کی گئی تصاویر پوسٹ کرنے میں بھی پریشانی کا سامنا کرنا پڑاتھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Google Search down: اچانک گوگل سرچ نے کام کرنا کیا بند! دنیا بھر کے صارفین نے یوں کیاردعمل

      یہ بھی پڑھیں:

      US Court:امریکی’نائنتھ سرکٹ‘کی عدالت میں جج بنی ہندوستانی نژاد روپالی دیسائی

      ٹویٹر کا یہ معاملہ ایلون مسک اور اس کے درمیان جاری قانونی جنگ کے درمیان آیا ہے۔ 44 بلین ڈالر کے حصول کے معاہدے سے پیچھے ہٹنے کا فیصلہ کرنے کے بعد ٹویٹر نے ایلون مسک کے خلاف مقدمہ دائر کیا ہے۔ وہیں مسک کی قانونی ٹیم نے اس مقدمے کی مخالفت کی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: