உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    متحدہ عرب امارات میں ہندوستانی نژاد عبدالصمد بٹ راتوں رات بنے کروڑ پتی، جانیے تفصیلات

    ’’ہم سجاد علی بٹ عبدالصمد بٹ کو الانصاری ایکسچینج کے 9ویں کروڑ پتی بننے پر دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتے ہیں۔‘‘۔ (تصویر: خلیج ٹائمز)

    ’’ہم سجاد علی بٹ عبدالصمد بٹ کو الانصاری ایکسچینج کے 9ویں کروڑ پتی بننے پر دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتے ہیں۔‘‘۔ (تصویر: خلیج ٹائمز)

    Al Ansari Exchange's annual summer promotion: الانصاری ایکسچینج کے سی او او علی النجر نے کہا کہ ہمیں اگست 2022 میں ختم ہونے والے ایک اور کامیاب سالانہ سمر پروموشن کا اعلان کرنے پر فخر ہے، جس میں 7 ملین سے زیادہ افراد حصہ لینے والے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaDubaiDubaiDubai
    • Share this:
      Al Ansari Exchange's annual summer promotion: ہندوستانی نژاد سجاد علی بٹ عبدالصمد بٹ (Sajad Ali Batt Abdul Samad Batt) پیر کے روز متحدہ عرب امارات کے الانصاری ایکسچینج کی سالانہ سمر پروموشن جیت کر جلد ہی کروڑ پتی بن گئے۔ الانصاری متحدہ عرب امارات کے ایکسچینج برانچوں میں سے ایک ہے۔ اس قرعہ اندازی کے بعد سجاد علی بٹ عبدالصمد بٹ سالانہ ڈرائیو کے نویں کروڑ پتی بن گئے ہیں۔

      اپنے نویں کروڑ پتی ہونے کے علاوہ مرکز برائے ترسیل زر نے اپنے صارفین کو دیگر انعامات بھی دیے۔ یمنی تارکین وطن صابری الوزابی نے نئی مرسڈیز بینز جیتی، جب کہ نیپال سے تعلق رکھنے والے جنید احمد سجاد ظہیر جوئیہ اور پاکستانی شہری کیشر ہم بہادر کارکی آدھا کلو سونا لے کر چلے گئے۔

      قرعہ اندازی الانصاری ایکسچینج کے سینئر حکام، دبئی میں محکمہ اقتصادیات اور سیاحت اور میڈیا کے ارکان کی موجودگی میں ہوئی۔ الانصاری ایکسچینج کے سی او او علی النجر نے کہا کہ ہمیں اگست 2022 میں ختم ہونے والے ایک اور کامیاب سالانہ سمر پروموشن کا اعلان کرنے پر فخر ہے، جس میں 7 ملین سے زیادہ افراد حصہ لینے والے ہیں۔

      الانصاری ایکسچینج کے سی او او علی النجر نے کہا کہ ہم سجاد علی بٹ عبدالصمد بٹ کو الانصاری ایکسچینج کے 9ویں کروڑ پتی بننے پر دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتے ہیں۔ ہم دیگر تمام جیتنے والوں کو بھی مبارکباد پیش کرتے ہیں اور اپنے اسپانسرز بینک الفلاح اور بانکے ڈی کیئر کے تعاون کے لیے ان کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      انھوں نے کہا کہ مسلسل 9 سال سے جاری اس مہم کی کامیابی اور تسلسل میں اپنا تعاون کرنے کے لیے صارفین۔ کا بھی ہم شکریہ کرتے ہیں۔ یہ کامیابی ہماری خدمات پر ہمارے صارفین کے اعتماد کا حقیقی عکاس ہے کیونکہ ہم صارفین کی شرکت میں مسلسل اضافہ دیکھ رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: