உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ؒTravel to UAE: ہندوستان سے آنے والے مسافروں کے لیے متحدہ عرب امارات نے جاری کیں تازہ ہدایات،یہاں جانئے تفصیلات

    متحدہ عرب امارات نے ہندوستان سے آنے والی پروازوں کو بحال کرنے کا کیا فیصلہ

    متحدہ عرب امارات نے ہندوستان سے آنے والی پروازوں کو بحال کرنے کا کیا فیصلہ

    مسافر اپنی روانگی سے چار گھنٹے کے بجائے چھ گھنٹے پہلے تیز رفتار پی سی آر ٹیسٹ کرا سکتے ہیں۔ یہ ٹیسٹ ہندوستان ، پاکستان ، نیپال ، سری لنکا ، نائیجیریا اور یوگنڈا کے مسافروں کے لیے لازمی ہے۔

    • Share this:
      متحدہ عرب امارات (UAE) نے ہندوستان سے آنے والے مسافروں کے لیے نئی ہدایات کا اعلان کیا ہے۔ نئی ہدایات سے پتہ چلتا ہے کہ مسافر اپنی روانگی سے چھ گھنٹے پہلے تیز رفتار پی سی آر ٹیسٹ لے سکتے ہیں۔ نئے سرکلر میں کہا گیا ہے کہ صرف ہندوستان سے آنے والے مسافروں اور متحدہ عرب امارات کے رہائشیوں کو دبئی جانے کی اجازت ہے۔

      -مسافر اپنی روانگی سے چار گھنٹے کے بجائے چھ گھنٹے پہلے تیز رفتار پی سی آر ٹیسٹ کرا سکتے ہیں۔ یہ ٹیسٹ ہندوستان ، پاکستان ، نیپال ، سری لنکا ، نائیجیریا اور یوگنڈا کے مسافروں کے لیے لازمی ہے۔

      متحدہ عرب امارات نے صرف ان ہندوستانی شہریوں کے لیے آمد پر ویزا دوبارہ شروع کیا ہے جن کے پاس امریکہ ، برطانیہ یا یورپی یونین کے رکن ملک کی طرف سے جاری کردہ ویزا یا رہائشی اجازت نامہ ہے۔

      ۔(تصویر:Shutterstock0)۔
      ۔(تصویر:Shutterstock0)۔


      ابوظہبی (AUH) اور راس الخیمہ ہوائی اڈوں (RKT) پہنچنے والے مسافروں کے لیے RKT پہنچنے پر 10 دن کا گھریلوں قرنطینہ اور AUH میں 12 دن گھر/ادارہ جاتی قرنطینہ ضروری ہے۔

      -مسافروں کو طبی طور پر منظور شدہ کلائی کا بینڈ پہننا ہوگا، جو امیگریشن کے تحت ائیرپورٹ پر حکام فراہم کرتے ہیں۔

      دبئی سول ایوی ایشن اتھارٹی کے مطابق ذیل میں درج لیبارٹریوں کے RT-PCR ٹیسٹ قبول نہیں کیے جائیں گے:

      1. سوریم لیب، جے پور

      2. ڈاکٹر پی بھاسین پاتھ لیبس (پی) لمیٹڈ، دہلی

      3. نوبل ڈائگنوسٹک سنٹر ، دہلی

      4. 360 ڈائگنوسٹک ہیلتھ اینڈ سنٹر

      مسافروں کو UID اور فون نمبر کا استعمال کرتے ہوئے الہسن ایپ پر Alhosn app ڈاؤن لوڈ اور رجسٹر کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔

      قرنطینہ کے نویں دن انہیں پی سی آر ٹیسٹ دینا ہوگا۔

      حال ہی میں 7 دن کی پابندی کے بعد انڈیگو ایئر لائن متحدہ عرب امارات کے لیے بین الاقوامی فلائٹ خدمات شروع کرنے والی پہلی ایئر لائنز میں شامل تھی۔ فی الحال ہندوستان سے متحدہ عرب امارات جانے والے مسافروں کے لیے سخت کوویڈ داخلے کی ضروریات رکھی گئی ہیں۔ خاص طور پر ہندوستان سے متحدہ عرب امارات جانے والے مسافروں کو متعلقہ ہندوستانی روانگی کے ہوائی اڈے پر کوویڈ ٹیسٹ سے گزرنا پڑتا ہے۔

      اس سے پہلے انڈیگو IndiGo نے اعلان کیا تھا کہ متحدہ عرب امارات جانے والی پروازیں ایک ہفتے کے لیے منسوخ کردی گئی ہیں۔ انڈسٹری کے اندرونی لوگوں نے الزام لگایا کہ ایئرلائن چند مسافروں کو لے گیا ، جنہوں نے متحدہ عرب امارات میں داخل ہونے کے لیے ٹریول ٹیسٹنگ کے اصولوں کی خلاف ورزی کی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: