உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستانی شہریوں کے لیے UAEویزا آن آرائیول سہولت عارضی طور پر معطل، آخر کیوں؟

    ۔(تصویر:Shutterstock0)۔

    ۔(تصویر:Shutterstock0)۔

    متحدہ عرب امارات جانے والے مسافروں کو یہ بھی ہدایت دی گئی ہے کہ وہ پرواز میں سوار ہونے سے پہلے چھ گھنٹے سے زیادہ پرانی COVID-19 منفی RT-PCR رپورٹ لے جائیں۔ ہندوستان میں کووڈ 19 کے مثبت کیسوں کی تعداد میں کمی کی اطلاع ہے۔

    • Share this:
      متحدہ عرب امارات ( UAE) نے ہندوستانی شہریوں کے لیے ویزا آن ارائیول visa-on-arrival سہولت معطل کر دی ہے جو گزشتہ دو ہفتوں سے بھارت میں مقیم ہیں۔ یہاں تک کہ جن کے پاس امریکہ ، برطانیہ یا یورپی یونین کے رکن ملک کی طرف سے جاری کردہ ویزا یا رہائشی اجازت نامہ ہے، وہ آمد پر ویزا کی سہولت تک رسائی حاصل نہیں کر سکتے۔

      اتحاد ایئرویز نے پیر کے روز ایک صارف کے سوال کا جواب دیتے ہوئے مائیکرو بلاگنگ سائٹ پر بھی یہی کہا ہے۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ ’’متحدہ عرب امارات کے حکام نے ان مسافروں کے لیے ویزا آن ارائیول سہولت عارضی طور پر معطل کرنے کا فیصلہ کیا ہے جو پچھلے 14 دنوں میں ہندوستان سے آئے ہیں یا آئے ہیں۔ ہم اپنی ویب سائٹ کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے کام کر رہے ہیں‘‘۔

      دبئی اپئرپورٹ کی تصویر۔(shutterstock)۔
      دبئی اپئرپورٹ کی تصویر۔(shutterstock)۔


      سری لنکا ، بنگلہ دیش ، پاکستان ، نیپال ، افغانستان ، نائیجیریا ، جنوبی افریقہ ، یوگنڈا اور نمیبیا سے آنے والے مسافروں پر لاگو ہے۔ اس سے قبل ایئرلائن نے اپنے آفیشل ویب پورٹل پر پابندیوں اور ٹریول ایڈوائزری کو بھی اپ ڈیٹ کیا تھا۔

      اس میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی شہری جو باقاعدہ پاسپورٹ رکھتے ہیں جن کے پاس امریکی ویزے ، گرین کارڈ ، یو کے ریذیڈنٹ پرمٹ ، یا یورپی یونین (یورپی یونین) کے رہائشی اجازت نامے ہیں متحدہ عرب امارات پہنچنے پر انٹری ویزا حاصل کریں گے۔ تاہم یہ ویزا صرف 14 دن کے لیے درست ہوگا اور اسی مدت کے لیے صرف ایک بار بڑھایا جا سکتا ہے۔ بیان میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ ہندوستانی پاسپورٹ ، امریکی ویزا ، گرین کارڈ ، برطانیہ کا رہائشی اجازت نامہ اور یورپی یونین کا رہائشی اجازت نامہ کم از کم چھ ماہ کے لیے درست ہونا چاہیے۔

      ممبئی ایئرپورٹ
      ممبئی ایئرپورٹ


      متحدہ عرب امارات جانے والے مسافروں کو یہ بھی ہدایت دی گئی ہے کہ وہ پرواز میں سوار ہونے سے پہلے چھ گھنٹے سے زیادہ پرانی COVID-19 منفی RT-PCR رپورٹ لے جائیں۔ ہندوستان میں کووڈ 19 کے مثبت کیسوں کی تعداد میں کمی کی اطلاع ہے اور حکومت نے ویکسینیشن کی رفتار بڑھا دی ہے ، برطانیہ نے اس مہینے کے شروع میں انڈیا کو سرخ سے امبر لسٹ میں منتقل کر دیا ہے۔

      برطانیہ میں سفری فہرستوں کو سرخ ، امبر اور سبز رنگ میں تقسیم کیا گیا ہے، یہ ملک میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد پر منحصر ہے۔ بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز (سی ڈی سی) نے ہندوستان کی وبائی صورتحال کو لیول 2 اعتدال پر لانے کے بعد امریکہ نے بھی گذشتہ ہفتے ہندوستان کے لیے سفری پابندیوں میں نرمی کی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: