உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War :جاپان کے سمندر میں روس کا میزائل تجربہ، فن لینڈ اور سوئیڈن کو دی ایٹمی ہتھیاروں کی وارننگ

    Ukraine Russia War: روس نے اب فن لینڈ اور سویڈن کو دی دھمکی۔

    Ukraine Russia War: روس نے اب فن لینڈ اور سویڈن کو دی دھمکی۔

    امریکی بحریہ کے ساتویں بیڑے اور جاپانی بحریہ کے درمیان مشترکہ مشقوں کے درمیان روسی بحریہ نے جاپان کے سمندر میں آبدوز سے مار کرنے والے اپنے نئے میزائل کا تجربہ کیا ہے۔

    • Share this:
      Russia Ukraine War :یورپ میں کشیدگی کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہے۔ روس نے سویڈن اور فن لینڈ کی نیٹو (شمالی اٹلانٹک ٹریٹی آرگنائزیشن) میں شمولیت کی خواہش کے پیش نظر انہیں خبردار کیا ہے۔ اس نے کہا ہے کہ وہ اپنے لیے خطرہ بڑھنے کی صورت میں جوہری ہتھیاروں اور ہائپر سونک میزائلوں کو تعینات کرے گا۔ ظاہر ہے ان کے استعمال کے امکانات بھی بڑھ جائیں گے۔ اس لیے دونوں ممالک کو نیٹو سے دور رہنا چاہیے۔ لیکن پڑوسی چھوٹے اور نیٹو کے رکن ملک لیتھوانیا نے کہا ہے کہ روس کی طرف سے اس دھمکی میں کوئی نئی بات نہیں، سویڈن اور فن لینڈ کو آگے بڑھنا چاہیے۔

      دھمکی کو ہلکے میں نہیں لیا جانا چاہیے
      ادھر امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے کے سربراہ ولیم برنز نے کہا ہے کہ روس کی جانب سے جوہری ہتھیاروں کے استعمال کی دھمکی کو ہلکے میں نہیں لینا چاہیے۔ فن لینڈ کی روس کے ساتھ 1,300 کلومیٹر لمبی سرحد ہے، جب کہ سویڈن اس سے تھوڑا دور ہے۔ روس کے مشرق میں فن لینڈ کے ساتھ بھی دشمنی جیسے تعلقات رہے ہیں۔ وہاں کی وزیر اعظم سانا مارین نے کہا ہے کہ ان کا ملک نیٹو میں شمولیت کا فیصلہ آئندہ چند ہفتوں میں کرے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine War:حملے میں ماری گئی ماں کو9سال کی بچی نے لکھاخط-آپ دنیاکی سب سے اچھی ماں

      ایٹمی حملے کے اندیشے سے انکار نہیں
      روس کی سلامتی کونسل کے نائب سربراہ اور سابق صدر دمتری میدویدیف نے کہا ہے کہ اگر فن لینڈ اور سویڈن نیٹو میں شامل ہوں گے تو روس بحیرہ بالٹک کے علاقے میں زمینی، سمندری اور فضائی طاقت میں اضافہ کرے گا۔ میدویدیف نے خطے میں فوجی تصادم کی صورت میں ایٹمی حملے کے امکان کو رد نہیں کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سری لنکا 51 ارب ڈالر کا غیر ملکی قرض ادا کرنے سے قاصر، حکومت نے رکھی یہ تجویز

      جاپان کے سمندر میں روس کا میزائل تجربہ
      امریکی بحریہ کے ساتویں بیڑے اور جاپانی بحریہ کے درمیان مشترکہ مشقوں کے درمیان روسی بحریہ نے جاپان کے سمندر میں آبدوز سے مار کرنے والے اپنے نئے میزائل کا تجربہ کیا ہے۔ روس کی دوسری طاس نیوز ایجنسی کے مطابق لانچ کیا گیا کیلیبر کروز میزائل تھا۔ ٹیسٹ کے تازہ ترین معیارات پر یہ پورا اترا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: