اپنا ضلع منتخب کریں۔

    UN Report:جانیے-روزانہ کتنے ہزار لوگ بھوک سے مر جاتے ہیں؟اقوام متحدہ کی رپورٹ میں ہوا چونکانے والا انکشاف

    اقوام متحدہ نے غذا کی کمی پر جاری کی چونکانے والی رپورٹ۔

    اقوام متحدہ نے غذا کی کمی پر جاری کی چونکانے والی رپورٹ۔

    UN Report On Hunger: بھوک کے اس بحران کے حوالے سے اقوام متحدہ نے دعویٰ کیا ہے کہ گزشتہ دو دہائیوں کے دوران آبادی میں اضافہ، آمدنی میں بہتری اور خوراک میں تنوع کی وجہ سے خوراک کی طلب میں مسلسل اضافہ ہوا ہے۔

    • Share this:
      UN Report On Hunger: اقوام متحدہ(United Nation) کی جانب سے جاری کردہ تازہ ترین رپورٹ کے مطابق دنیا بھر میں روزانہ 25 ہزار افراد بھوک اور اس سے متعلقہ وجوہات کی وجہ سے موت کے منہ میں جا رہے ہیں۔ ان میں سب سے زیادہ تعداد بچوں کی ہے۔ اقوام متحدہ کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ہر روز دس ہزار بچے بھوک کی وجہ سے جان کی بازی ہار رہے ہیں۔ ایک ہی وقت میں، دنیا بھر میں تقریباً 854 ملین افراد غذائیت کا شکار ہونے کا اندازہ لگایا گیا ہے۔ اس کے علاوہ یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ اشیائے خوردونوش کی تیزی سے بڑھتی ہوئی قیمتوں کی وجہ سے یہ تعداد جلد ہی 100 ملین تک پہنچ جائے گی۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ زیادہ تر چھوٹے کسان بشمول شہری غریب، بے گھر آبادی، دیہی بے گھر، سمیت بڑی تعداد چھوٹے کسانون پر سب سے زیادہ غذائی قلت کا خطرہ منڈلا رہا ہے۔

      بھوک کے اس بحران کے حوالے سے اقوام متحدہ نے دعویٰ کیا ہے کہ گزشتہ دو دہائیوں کے دوران آبادی میں اضافہ، آمدنی میں بہتری اور خوراک میں تنوع کی وجہ سے خوراک کی طلب میں مسلسل اضافہ ہوا ہے۔ 2000 سے پہلے، زیادہ تر ریکارڈ فصلوں کے ذریعے خوراک کی قیمتوں میں کمی واقع ہوئی تھی۔ حالانکہ، ایک ہی وقت میں زراعت میں سرکاری اور نجی سرمایہ کاری میں کمی واقع ہوئی، اور خاص طور پر بنیادی خوراک کی پیداوار میں، جس کی وجہ سے زیادہ تر ترقی پذیر ممالک میں فصلوں کی پیداوار جمود کا شکار یا گھٹ گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine Crisis:یوروپی یونین نے یوکرین کو امیدوار کا درجہ دیا، دو گاوؤں پرروس کاقبضہ

      یہ بھی پڑھیں:
      ڈیموکریٹک پارٹی کی خاتونMPالہان عمر نے پیش کی ہند مخالف تجویز، پاس ہونے کی نہیں ہے امید

      رپورٹ میں اشیائے خوردونوش کی قیمتوں میں اضافے کی ایک اور وجہ زرعی اراضی کو غیر زرعی استعمال میں تبدیل کرنے کے لیے شہری کاری کی ریس قرار دیا گیا ہے۔ نتیجے میں خوراک کی کم قیمتوں نے کسانوں کو متبادل خوراک اور غیر خوراکی فصلوں کی طرف منتقل ہونے کی ترغیب دی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: