உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Taiwan: ’چین، تائیوان کے ارد گردفوجی مشقیں فوری طورپرکرےبند‘ امریکہ، آسٹریلیا، جاپان کا چین پر زور

    انھوں نے عوامی جمہوریہ چین کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا۔

    انھوں نے عوامی جمہوریہ چین کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا۔

    امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن (Antony Blinken)، آسٹریلوی وزیر خارجہ پینی وونگ (Penny Wong) اور جاپانی وزیر خارجہ حیاشی یوشیماسا (Hayashi Yoshimasa) نے کمبوڈیا کے دارالحکومت نوم پنہ میں 55 ویں آسیان وزرائے خارجہ کی ملاقات کے موقع پر ایک مشترکہ بیان جاری کیا۔

    • Share this:
      امریکہ، آسٹریلیا اور جاپان نے چین پر زور دیا ہے کہ وہ امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) کے تائی پے (Taipei) کے دورے کے بعد شروع کی گئی اپنی فوجی مشقیں فوری طور پر روک دے، کیونکہ انہوں نے آبنائے تائیوان میں امن و استحکام کو برقرار رکھنے کے اپنے عزم کا اعادہ کیا۔

      82 سالہ پیلوسی 25 سال بعد پہلی بار تائیوان کا دورہ کرنے والی اعلیٰ ترین امریکی اہلکار تھیں۔ بدھ کے روز پیلوسی کے دورے اور صدر تسائی انگ وین (Tsai Ing-wen) اور دیگر رہنماؤں کے ساتھ ان کی ملاقاتوں نے چین کو مشتعل کر دیا ہے، جو خود مختار جمہوری جزیرے تائیوان کو اپنا علاقہ سمجھتا ہے جسے سرزمین کے ساتھ دوبارہ ملایا جانا چاہیے، یہاں تک کہ وہ اس کے لیے طاقت کے استعمال کو بھی جائز سمجھتا ہے۔

      چین نے تائیوان کے آس پاس کے سمندروں میں بیلسٹک میزائلوں کا ایک بیراج فائر کیا جب اس نے تائی پے کے دورے کے جواب میں بڑے پیمانے پر فوجی مشقیں شروع کیں۔ امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن (Antony Blinken)، آسٹریلوی وزیر خارجہ پینی وونگ (Penny Wong) اور جاپانی وزیر خارجہ حیاشی یوشیماسا (Hayashi Yoshimasa) نے کمبوڈیا کے دارالحکومت نوم پنہ میں 55 ویں آسیان وزرائے خارجہ کی ملاقات کے موقع پر ایک مشترکہ بیان جاری کیا۔

      بیان میں کہا گیا کہ ’’سیکرٹری اور وزرائے خارجہ نے آبنائے تائیوان میں امن و استحکام کو برقرار رکھنے کے لیے اپنے عزم کا اعادہ کیا۔‘‘ انھوں نے عوامی جمہوریہ چین کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Islamic Jihad: فلسطینی اسلامی جہاد کیا ہے؟ اسرائیل کیوں بنا رہا ہے اسے خاص نشانہ؟

      اسرائیلی وزارت دفاع نے کہا ہے کہ اتوار کے روز ایک فلسطینی مارٹر بم حملے سے بند اسرائیل-غزہ ایریز بارڈر کراسنگ (Israel-Gaza Erez border crossing) کو نقصان پہنچا۔ وزارت دفاع نے کہا کہ آگ کے نتیجے میں ٹرمینل کی چھت کو نقصان پہنچا اور جھرنا داخلی ہال میں گر گیا، یہ ایک ایسا علاقہ ہے جو اسرائیل میں کام کرنے والے ہزاروں غزہ باشندوں کے روزانہ گزرنے کی سہولت کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ ابھی تک وہاں کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Israel bombs Gaza: ’یہ یوکرئن نہیں غزہ ہے‘ غزہ پر اسرائیلی بمباری سے فلسطینی عوام میں شدید بے چینی!

      انہوں نے چین کے بیلسٹک میزائلوں کے آغاز کی مذمت کی، جن میں سے پانچ جاپانی حکومت نے اپنے خصوصی اقتصادی زونز میں گرنے کی اطلاع دی، جس سے تناؤ میں اضافہ ہوا اور خطے میں عدم استحکام پیدا ہوا۔ مشترکہ بیان میں کہا گیا کہ سیکرٹری اور وزرائے خارجہ نے چین پر زور دیا کہ وہ فوری طور پر فوجی مشقیں بند کر دے۔ بیان کے مطابق انہوں نے آبنائے تائیوان میں کشیدگی کو کم کرنے کی اہمیت کے بارے میں آسیان کے بیان کی تعریف کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: