ہوم » نیوز » عالمی منظر

ٹرمپ نے ترکی کے خلاف اقتصادی اقدامات کرنے کا انتباہ دیا

ٹرمپ نے ٹویٹ کیا کہ ’’ اگر وہ کردوں پر حملہ کریں گے تو ترکی کو اقتصادی طور پر تباہ کر دیا جائے گا

  • UNI
  • Last Updated: Jan 14, 2019 01:08 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ٹرمپ نے ترکی کے خلاف اقتصادی اقدامات کرنے کا انتباہ دیا
امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ: فائل فوٹو

 امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے ترکی کو خبردار کیا ہے کہ اگر اس نے شام کے کردوں پر حملہ کرنے کا فیصلہ کیا تو اس کے خلاف اقتصادی پابندیاں نافذ کردی جائیں گی۔ ٹرمپ نے ٹویٹ کیا کہ ’’ اگر وہ کردوں پر حملہ کریں گے تو ترکی کو اقتصادی طور پر تباہ کر دیا جائے گا۔ 20 میل محفوظ علاقے بنائیں۔ ہم نہیں چاہتے ہیں کہ کرد ترکی کو مشتعل کرے۔


انہوں نے شام میں جنگجو گروپ اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس یا آئی ایس آئی ایس روس میں پابندی) کو تباہ کرنے کے لئے طویل مدتی امریکی پالیسی کے اہم مستفیدین کے طور پر روس، ایران اور شام کو شامل فہرست کیا۔ امریکی صدر نے کہا کہ لامتناہی جنگ کو ختم کرو۔ اب یہ وقت شام سے ہماری فوج کو واپس گھر بھیجنے کا ہے۔ اگر آئی ایس آئی ایس سر اٹھاتا ہے تو ہم آس پاس کے موجودہ بیس سے دوبارہ حملہ کریں گے۔


واضح رہے کہ ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان نے گزشتہ دسمبر کے آغاز میں اعلان کیا تھا کہ اگر امریکہ اپنے فوجیوں کو وہاں سے نہیں ہٹاتا تو وہ يوفریٹ دریا کے مشرق کے ساتھ ساتھ شام کے مانبيج میں ترکی کی سرحد کے قریب کرد جنگجوؤں کے خلاف فوجی مہم شروع کرنے کے لئے تیار ہے۔


ٹرمپ اور اردوغان کے درمیان 14 دسمبر کو فون پر بات چیت کے بعد اردوغان نے کہا کہ مہم ملتوی کر دی جائے گی۔ اسی بات چیت کے بعد ٹرمپ نے اعلان کیا کہ امریکی فوجیوں کو شام سے واپس لے لیا جائے گا۔

First published: Jan 14, 2019 01:08 PM IST