உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    USA Abortion Rights:اسقاط حمل کا حق ختم ہوتے ہی کئی ریاستوں نے لگائی پابندی، صدر بائیڈن نے بتایا خطرناک قدم

    امریکہ میں اسقاط حمل پر سپریم کورٹ نے لگائی پابندی تو بائیڈن کا آیا ایسا ری ایکشن۔

    امریکہ میں اسقاط حمل پر سپریم کورٹ نے لگائی پابندی تو بائیڈن کا آیا ایسا ری ایکشن۔

    USA Abortion Rights: قابل ذکر بات یہ ہے کہ ریپبلکن پارٹی سمیت دیگر قدامت پسند گروپ اسقاط حمل کے حق کے خلاف مہم چلا رہے ہیں جبکہ ڈیموکریٹک پارٹی اور دیگر ترقی پسند کیمپ اس حق کے حامی رہے ہیں۔

    • Share this:
      USA Abortion Rights:امریکی سپریم کورٹ (US Supreme Court) کی جانب سے اسقاط حمل کے لیے آئینی تحفظ (Right To Abortion) ختم کیے جانے کے بعد جہاں امریکی صدر جو بائیڈن (Joe Biden) نے مایوسی کا اظہار کیا ہے وہیں عدالت کے فیصلے کے فوراً بعد ریپبلکن پارٹی (Republican)کی حکومت والی امریکی ریاستوں (American States) میں اسقاط حمل پر پابندی عائد کر دی ہے۔

      صدر جو بائیڈن نے قانون کی وکالت کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں مقامی سطح پر اس حق کے تحفظ کے لیے مزید ریاستی رہنماؤں کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے۔ ہمیں ملک کے قانون کے طور پر سیکیورٹی کو بحال کرنے کی ضرورت ہے۔ بائیڈن نے خبردار کیا کہ اسقاط حمل پر لیا گیا یہ فیصلہ مانع حمل، ہم جنس پرستوں کی شادی کے حق کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ یہ ایک خطرناک راستہ ہے۔

      صدر جوبائیڈن نے کیا کہا؟
      صدر جو بائیڈن نے عہد کیا کہ وہ ان ریاستوں میں خواتین کے حقوق کے تحفظ کے لیے اپنی بہترین صلاحیت کے مطابق کام کریں گے جہاں وہ اسقاط حمل کے قوانین سے متاثر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ ان ریاستوں میں ان کے حقوق کے تحفظ کے لیے ہر ممکن کوشش کریں گے جہاں خواتین کو اسقاط حمل کے فیصلوں کے اثرات کا سامنا ہے۔ جو بائیڈن کا مزید کہنا تھا کہ آج امریکہ کے لیے بہت اہم لمحہ ہے۔ سپریم کورٹ نے واضح طور پر امریکی عوام سے ایک آئینی حق چھین لیا جسے وہ پہلے ہی تسلیم کر چکی تھی۔ وہ بس اسے دور لے گئے۔ امریکیوں کے اتنے اہم حق کے لیے پہلے کبھی ایسا نہیں کیا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UN Report:جانیے-روزانہ کتنے ہزار لوگ بھوک سے مر جاتے ہیں؟اقوام متحدہ کی رپورٹ

      یہ بھی پڑھیں:
      ڈیموکریٹک پارٹی کی خاتونMPالہان عمر نے پیش کی ہند مخالف تجویز، پاس ہونے کی نہیں ہے امید

      کئی ریاستوں نے لگائی پابندی
      اس کے ساتھ ہی عدالت کے فیصلے کے فوراً بعد امریکہ کی کئی ریپبلکن حکومت والی ریاستوں میں اسقاط حمل پر پابندی عائد کرنے کے احکامات دیے گئے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ ریپبلکن پارٹی سمیت دیگر قدامت پسند گروپ اسقاط حمل کے حق کے خلاف مہم چلا رہے ہیں جبکہ ڈیموکریٹک پارٹی اور دیگر ترقی پسند کیمپ اس حق کے حامی رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: