ہوم » نیوز » عالمی منظر

بیچ پر آرام کر رہے تھے لوگ تبھی ہوا کچھ ایسا کہ اڑ گئے سب کے ہوش، ویڈیو آیا سامنے

اسپین (Spain) کے کینری جزیرے (Canary Islands) کے ایک بیچ پر اس وقت افرا تفری مچ گئی جب پاس ہی موجود ایک چٹان بھربھرا کر گر گئی۔ اس پورے واقعے کا ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ہے۔

  • Share this:
بیچ پر آرام کر رہے تھے لوگ تبھی ہوا کچھ ایسا کہ اڑ گئے سب کے ہوش، ویڈیو آیا سامنے
اس پورے واقعے کا ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ہے۔

اسپین  (Spain)کے کینری جزیرے  (Canary Islands) کے ایک بیچ پر اس وقت افرا تفری مچ گئی جب پاس ہی موجود ایک چٹان بھربھرا کر گر گئی۔ اس پورے واقعے کا ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گیا ہے۔ ویڈیو کو سمندر کے کنارے موجود ایک شخص نے ہی شوٹ کیا ہے۔ جہاں یہ چٹان گر رہی تھی وہیں کچھ دوری پر کئی سارے لوگ موجود نظر آ رہے ہیں۔


ڈیلی میل کے مطابق ڈر کے درمیان بیچ لا گومیرا جزیرے پر ایک ایک بڑی ہنگامی صورتحال کا اعلان کیا گیا تھا کہ چٹان کے گرنے کے بعد کیمپر ملبے میں پھنس سکتے ہیں۔ ویلے گران رے کے مقبول ریزارٹ میں ارگاگا سمندر کے کنارے پر ناٹکی منظر سامنے آیا اور سمندر کے کنارے پر چھٹی منانے والوں کے ذریعے دیکھا گیا۔ کینری جزیرے گروپ کے صدر اینجیل وکٹر ٹاریس نے پتن کا ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لوگوں سے دور رہنے کی درخواست کی۔ انہوں نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ٹویٹر پر لکھا، خطرناک اور ممنوع سائٹ۔ حالانکہ یہ مستحکم لگتا ہے، دراریں ہیں، اس لئے ایسا پھر سے ہونے کا خطرہ بنا ہوا ہے۔


 



ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ چٹان کا ایک بڑا حصہ اوپر سے زمین کی طرف گر رہا ہے۔ فوٹیج میں گلمانے والا شخص بھاگتا ہے کیونکہ چٹانیں ان سے کچھ ہی فٹ کی دوری پر گرتی ہیں۔ مائکیرو بلاگنگ پلیٹ فارم پر اس فوٹیج کو لاکھوں لوگ دیکھ چکے ہیں۔ جہاں لوگوں نے اس ویڈیو کو حیران کر دینے والا بتایا۔ کینین ویکلی نے بتایا کہ دو ہیلی کاپٹر، گارڈیا سول، مقامی پولیس، ویلے گرین رے فائر فائٹرز، سول سکیورٹی(Vale Gran Ray Firefighters, Civil Defense) اور AEA (بچاؤ سیوا) کے جوانون کو اس آفت کے بعد کھوج اور بچاؤ میں مدد کرنے کیلئے تعینات کیا گیا تھا۔ ایمرجنسی ملازمین نے کہا کہ کوئی متاثر نہیں تھے حالانکہ کچھ لوگوں کا حساب نہیں دیا گیا ہے اور ان کا پتہ لگایا جا رہا ہے۔
Published by: sana Naeem
First published: Nov 22, 2020 03:22 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading