உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نئے زمانے کے نئے استاد! PornHub کے ذریعہ ریاضی کی آن لائن تعلیم، سالانہ 250,000 ڈالر سے زائد آمدنی!

    این آئی ٹی ورنگل نے کیا صرف 500 روپے میں مصنوعی ذہانت کے آن لائن کورس کا آفر! سرٹیفکیٹ بھی ملے گا

    این آئی ٹی ورنگل نے کیا صرف 500 روپے میں مصنوعی ذہانت کے آن لائن کورس کا آفر! سرٹیفکیٹ بھی ملے گا

    چانگسو Changhsu نے کہا کہ ’’پورن ویڈیو پلیٹ فارمز پر ریاضی نہیں کے برابر پڑھایا جاتا ہے اور وہاں ویڈیوز دیکھنے والے بہت سارے لوگ ہیں، تو اسی لیے میں نے سوچا کہ اگر میں وہاں اپنی ویڈیوز اپ لوڈ کروں تو بہت سارے لوگ انہیں دیکھ لیں گے‘‘۔

    • Share this:
      ایک مشہور انگریزی کہاوت ہے کہ ’’جہاں چاہ ہوتی ہے، وہاں راہ ہوتی ہے‘‘۔ اس بات کو عملی طور پر تائیوان کے ایک استاد نے ثابت کر دیا کہ آج کے مسابقتی دور میں بھی اپنی ’’چاہ‘‘ والے شعبہ میں سب سے منفرد ’’راہ‘‘ بنائی جاسکتی ہے۔

      موصوف ریاضی کے استاد ہیں۔ وہ اپنے سامعین کے لیے ریاضی کی کلاسز کی میزبانی کے لیے دنیا بھر میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والی فحش ویب سائٹ — پورن ہب — کا استعمال کرتے ہیں۔ جی ہاں وہ پورن ہب کا استعمال کرکے بہت زیادہ توجہ اور ہزاروں ڈالر کما رہے ہیں۔ وہ اب تک 200 سے زائد ویڈیوز شیئر کر چکے ہیں جو مکمل طور پر جنسی مواد سے پاک (free of sexual content) ہیں۔

      پہلے یوٹیوب پر منحصر تھے!

      چانگسو Changhsu نامی استاد نے ریاضی میں ماسٹر کی ڈگری حاصل کی ہے اور وہ 15 سال سے تائیوان کے اسکولوں میں آن لائن اور پڑھا رہے ہیں۔ اگرچہ وہ پہلے اپنی تعلیمات کو شیئر کرنے میں مدد کے لیے یوٹیوب پر انحصار کرتے تھے، لیکن پچھلے سال انھوں نے پورن ہب پر کچھ کلاسز اپ لوڈ کرکے برانچ آؤٹ کرنے کا فیصلہ کیا۔ چانگسو کو آن لائن پر لاکھوں ویوس (Views) حاصل ہوئے ہیں اور اب ان کے پاس 'changhsumath666' صارف نام کے ساتھ ایک تصدیق شدہ Pornhub چینل ہے۔

      اس غیر معمولی فیصلے کے بارے میں میل میگزین سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ’’چونکہ بہت کم لوگ پورن ویڈیو پلیٹ فارمز پر ریاضی پڑھاتے ہیں اور وہاں ویڈیوز دیکھنے والے بہت سارے لوگ ہیں، تو اسی لیے میں نے سوچا کہ اگر میں وہاں اپنی ویڈیوز اپ لوڈ کروں تو بہت سارے لوگ انہیں دیکھ لیں گے‘‘۔

      چانگشو نے اڈلٹ ویب سائٹس XVideos اور NXNN پر پوسٹ کرکے اپنے سامعین کو مزید بڑھانے کی کوشش کی، لیکن انھوں نے کہا کہ ’’ان پلیٹ فارمز کے بارے میں سبھی جانتے ہہیں کہ یہاں کس قسم کی ویڈیوز بالغوں کے لیے ہیں اور کون سی نہیں، اور میں اس پلیٹ فارم پر ریاضی کا مواد شیئر کر کے تعلیم کو فروغ دے رہا ہوں‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: