உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp: کیا واٹس ایپ پر آن لائن اسٹیٹس کو چھپایا جاسکتا ہے؟ جانیے تفصیلات

    واٹس ایپ چیٹ بطور ثبوت کتنا Valid ہے؟

    واٹس ایپ چیٹ بطور ثبوت کتنا Valid ہے؟

    نیا پرائیویسی فوکسڈ فیچر اسی وقت تیار کیا جا رہا ہے جب واٹس ایپ کی جانب سے پیغامات بھیجے جانے کے بعد ان میں ترمیم کرنے کی سہولت لانے کی اطلاعات ہیں۔ ایپ نے صارفین کو پیغامات کو حذف کرنے کی اجازت دینا شروع کیے ہوئے کافی عرصہ ہو چکا ہے۔

    • Share this:
      میٹا (Meta) کی ملکیت والی انسٹنٹ میسجنگ ایپ واٹس ایپ (WhatsApp) ایک ایسے فیچر پر کام کر رہی ہے جو صارفین کو اپنا آن لائن اسٹیٹس ہر کسی سے چھپانے کی صلاحیت فراہم کرے گی۔ یہ پہلے سے موجود خصوصیت کی توسیع کے طور پر آئے گا جہاں صارفین اپنے رابطوں سے اپنی ’آخری بار دیکھا‘ کی حیثیت چھپا سکتے ہیں۔

      یہ فیچر WABetaInfo کی ایک رپورٹ میں دیکھا گیا ہے۔ واٹس ایپ کے iOS بیٹا ورژن میں پایا گیا ہے اور یہ مستقبل کے اپ ڈیٹ میں صارفین کے لیے آنے کے لیے تیار ہے۔ رپورٹ کے مطابق یہ فیچر ابھی تک تیار ہو رہا ہے اور بیٹا ٹیسٹرز کے لیے بھی لانچ نہیں کیا گیا ہے کیونکہ یہ تیار نہیں ہے۔

      مذکورہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ فی الحال صارفین اپنی ’’آخری بار دیکھی گئی‘‘ معلومات کو رابطوں، کچھ لوگوں یا کسی کو بھی ظاہر کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ ایپ کے مستقبل کے ورژن کے لیے واٹس ایپ صارفین کو اپنی آن لائن حیثیت کے لیے اسی طرح کے طریقہ کار کی پیروی کرنے دے گا۔

      واٹس ایپ کے بارے میں یہ افواہ بھی ہے کہ وہ صارفین کو دو دن اور 12 گھنٹے تک پرانے پیغامات کو ڈیلیٹ کرنے کی اجازت دینے پر کام کر رہی ہے، جو کہ موجودہ حد سے صرف ایک گھنٹے سے زیادہ ہے۔ آئی او ای 16 کے ساتھ آئی فونز پر پیغامات میں ترمیم اور حذف کرنے کی صلاحیت بھی آئی میسیجز میں آ رہی ہے۔

      مزید پڑھیں: Cryptoqueen:وہ حسین ڈاکٹر جس نے کرپٹو کے نام پر لگایا32 ہزار کروڑ کا چونا، تلاش کرنے والوں کو ملے گا ایک لاکھ ڈالر


      اگرچہ اس نے کچھ تنازعہ کھڑا کر دیا، لیکن پیغام میں ترمیم اور حذف کرنے کے قابل ہونا اس وقت بہت آسان ہو سکتا ہے جب آپ کسی لفظ کو غلط لکھتے ہیں یا کسی شخص کو غلط معلومات بھیجتے ہیں تو اس میں تبدیلی لائی جاسکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: America: روس کے خلاف امریکہ کی بڑی کاروائی! 1 بلین ڈالر سے زائد کمپنی پر پابندی

      نیا پرائیویسی فوکسڈ فیچر اسی وقت تیار کیا جا رہا ہے جب واٹس ایپ کی جانب سے پیغامات بھیجے جانے کے بعد ان میں ترمیم کرنے کی سہولت لانے کی اطلاعات ہیں۔ ایپ نے صارفین کو پیغامات کو حذف کرنے کی اجازت دینا شروع کیے ہوئے کافی عرصہ ہو چکا ہے، لیکن اس میں ان میں ترمیم کرنے کی صلاحیت کبھی نہیں آئی۔ جو آخر کار مستقبل کی تازہ کاری میں تبدیل ہو رہی ہے۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: