உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp: آن لائن اسٹیٹس کو کیسے چھپایا جائے؟ یہ ہے واٹس ایپ پرائیویسی کی نئی خصوصیات

    تصاویر کے اسکرین شاٹس لینے سے روکنے کی اجازت دے گا۔

    تصاویر کے اسکرین شاٹس لینے سے روکنے کی اجازت دے گا۔

    واٹس ایپ اب آپ کو اپنا آن لائن اسٹیٹس چھپانے کی سہولت فراہم کرے گا۔ جب کہ پہلے صارفین صرف اپنی 'آخری بار دیکھا گیا' کی حیثیت کو چھپانے کے قابل تھے، کمپنی اب آپ کو اپنے 'آن لائن' اسٹیٹس کو بھی چھپانے کی اجازت دے رہی ہے۔

    • Share this:
      واٹس ایپ (WhatsApp) پرائیویسی سے متعلق تین نئے فیچرز لے کر آیا ہے جس میں آپ کی آن لائن اسٹیٹس کو چھپانے، واٹس ایپ گروپس سے خاموشی سے باہر نکلنے اور ایک بار دیکھ کر تصاویر کے اسکرین شاٹس کو بلاک کرنے کی صلاحیت شامل ہے۔ نئے فیچرز کا اعلان واٹس ایپ کے سربراہ ول کیتھ کارٹ (Will Cathcart) اور مارک زکربرگ (Mark Zuckerberg) نے 9 اگست کو کیا ہے۔

      اپنے رابطوں سے آن لائن اسٹیٹس چھپائیں:

      واٹس ایپ اب آپ کو اپنا آن لائن اسٹیٹس چھپانے کی سہولت فراہم کرے گا۔ جب کہ پہلے صارفین صرف اپنی 'لاسٹ سین' کو چھپانے کے قابل تھے، کمپنی اب آپ کو اپنے آن لائن اسٹاٹس کو بھی چھپانے کی اجازت دے رہی ہے۔ واٹس ایپ اب صارفین کو اس بات کا انتخاب کرنے کی اجازت دیتا ہے کہ وہ اپنے 'آن لائن' اسٹیٹس انڈیکیٹر کو کس کے ساتھ شیئر کرنا چاہتے ہیں۔

      آپ یا تو آخری بار دیکھے گئے آن لائن اسٹیٹس کو نامعلوم نمبروں، مخصوص رابطوں سے یا کسی سے بھی چھپا سکتے ہیں۔ یہ فیچر آخری بار دیکھی گئی سیٹنگز کے تحت ایک نیا "Who can see when I am online" آپشن کو منتخب کرسکتے ہیں، جس میں دو آپشنز - 'Everyone' اور 'Same as Last Seen'۔ شامل ہیں۔

      خاموشی سے گروپس سے باہر نکلیں:


      آپ کے گروپ چھوڑنے کے بعد واٹس ایپ چیٹ پر "xyz گروپ چھوڑ دیا" الرٹ دکھائے بغیر، صارفین خاموشی سے گروپ چیٹس چھوڑ سکیں گے۔ نئے فیچر کے ساتھ واٹس ایپ صرف گروپ ایڈمن کو گروپ چھوڑنے والے صارف کے بارے میں مطلع کرے گا۔ واٹس ایپ کے سربراہ ول کیتھارٹ نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ یہ تقریباً ایسا ہی ہوگا جیسے کسی پارٹی کو خاموشی سے چھوڑنا اور صرف میزبان کو بتانا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Google Search down: اچانک گوگل سرچ نے کام کرنا کیا بند! دنیا بھر کے صارفین نے یوں کیاردعمل

      پیغامات کو ایک بار دیکھنے کے لیے اسکرین شاٹ بلاک کرنا:

      یہ بھی پڑھیں:

      US Court:امریکی’نائنتھ سرکٹ‘کی عدالت میں جج بنی ہندوستانی نژاد روپالی دیسائی

      ایک بار دیکھیں پیغامات صارفین کو میڈیا فائلیں بھیجنے کی اجازت دیتے ہیں جو صرف ایک بار دیکھنے کے قابل ہیں۔ ایک بار کی تصاویر دیکھیں، یہ تاہم اتنی فول پروف نہیں ہے کیونکہ اس سے لوگوں کو میڈیا فائل کے اسکرین شاٹس لینے کی اجازت ملتی تھی۔ اب واٹس ایپ نے ویو ونس پیغامات پر اسکرین شاٹ بلاک کرنے کا فیچر شامل کیا ہے جو صارفین کو لوگوں کو ان کی تصاویر کے اسکرین شاٹس لینے سے روکنے کی اجازت دے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: