உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp: واٹس ایپ ’کمیونٹیز فیچر‘ کا نیا اعلان، کیا ہے خاص؟ جانیے مکمل تفصیلات

    دسمبر 2021 میں ہندوستان میں 20 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس (20,79,000) بلاک کر دیے ہیں۔

    دسمبر 2021 میں ہندوستان میں 20 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس (20,79,000) بلاک کر دیے ہیں۔

    واٹس ایپ نے وضاحت کی ہے کہ کمیونٹیز لوگوں کو اس قابل بنائے گی کہ وہ الگ الگ گروپس کو ایک چھتری کے نیچے ایک ایسے ڈھانچے کے ساتھ اکٹھا کر سکیں جو ان کے لیے کام کرے۔ اس طرح لوگ پوری کمیونٹی کو بھیجے گئے اپ ڈیٹس حاصل کر سکتے ہیں اور ان کے لیے اہم باتوں پر چھوٹے مباحثہ گروپس کو آسانی سے منظم کر سکتے ہیں۔

    • Share this:
      واٹس ایپ (WhatsApp) نے آخر کار کمیونٹیز کا اعلان کر دیا ہے۔ یہ ایک ایسی خصوصیت ہے، جو پہلے ٹیسٹنگ مرحلے میں دیکھی جا چکی ہے۔ یہ نیا فیچر گروپ آف گروپس جیسا ہے۔ کمیونٹیز کی پہنچ عام واٹس ایپ گروپس سے کہیں زیادہ ہو سکتی ہے۔ میٹا (Meta) کی ملکیت والی کمپنی کا دعویٰ ہے کہ یہ نئی خصوصیت اس قسم کے گروپس کے لیے ہے؛ جن کا عام طور پر تعلق ہوتا ہے جہاں لوگ ایک دوسرے کو جانتے ہیں اور ایک عام جگہ یا دلچسپی کے گرد منظم ہوتے ہیں۔

      کمیونٹیز واٹس ایپ گروپس سے کیسے مختلف ہیں؟

      واٹس ایپ نے وضاحت کی ہے کہ کمیونٹیز لوگوں کو اس قابل بنائے گی کہ وہ الگ الگ گروپس کو ایک چھتری کے نیچے ایک ایسے ڈھانچے کے ساتھ اکٹھا کر سکیں جو ان کے لیے کام کرے۔ اس طرح لوگ پوری کمیونٹی کو بھیجے گئے اپ ڈیٹس حاصل کر سکتے ہیں اور ان کے لیے اہم باتوں پر چھوٹے مباحثہ گروپس کو آسانی سے منظم کر سکتے ہیں۔

      واٹس ایپ کمیونٹیز کیسے کام کریں گی؟

      واٹس ایپ پر موجود ہر کمیونٹی کے پاس گروپس کی تفصیل اور مینو ہوگا جسے لوگ شامل ہونے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ واٹس ایپ کا دعویٰ ہے کہ یہ بڑے اور زیادہ پیچیدہ گروپس کے درمیان بات چیت کے لیے ایک ڈھانچہ اور تنظیم فراہم کرتا ہے جو لوگوں کو ان چیزوں پر توجہ مرکوز کرنے کی اجازت دیتا ہے جو ان کے لیے اہم ہیں۔ یہ بھی پڑھیں - پولز سے لے کر میسج ری ایکشنز تک: واٹس ایپ کی سرفہرست خصوصیات جن کی تلاش ہے۔

      مثال کے طور پر کمیونٹیز اسکول کے پرنسپل کے لیے اسکول کے تمام والدین کو لازمی پڑھنے والے اپ ڈیٹس کا اشتراک کرنے اور مخصوص کلاسوں، غیر نصابی سرگرمیوں، یا رضاکارانہ ضروریات کے بارے میں گروپس قائم کرنے کے لیے ایک ساتھ لانا آسان بنائیں گی۔

      واٹس ایپ کمیونٹیز میں حفاظتی اقدامات:

      کمیونٹیز میں ایڈمنز کے لیے نئے ٹولز بھی شامل ہوں گے، جس میں اعلاناتی پیغامات جو ہر کسی کو بھیجے جاتے ہیں اور یہ کنٹرول کرتے ہیں کہ کن گروپوں کو شامل کیا جا سکتا ہے۔

      کمیونٹی ایڈمنز ہوں گے جن کے پاس اپنے پرائیویٹ گروپس میں بات چیت کا انتظام کرنے کے لیے ٹولز تک رسائی ہوگی۔

      صارفین بدسلوکی کی اطلاع دینے، اکاؤنٹس کو بلاک کرنے اور ان کمیونٹیز کو چھوڑنے کے قابل بھی ہوں گے جن کا وہ مزید حصہ نہیں بننا چاہتے۔

      کمیونٹیز میں پیغامات کو اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن بھی ملے گا۔ مزید برآں صارف کی پرائیویسی کے تحفظ کے لیے واٹس ایپ بڑے پیمانے پر کمیونٹی سے فون نمبر چھپائے گا۔

      ٹیلیگرام چینلز کے برعکس واٹس ایپ گروپ کے پھیلاؤ کو محدود کر دے گا اور وہ یا تو گروپس کی تعداد یا کمیونٹی میں صارفین کی کل تعداد ہو سکتی ہے۔ واٹس ایپ کا دعویٰ ہے کہ وہ سائز، دریافت ہونے اور آگے بھیجنے کی سمجھدار حدود متعارف کرائے گا۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      واٹس ایپ کمیونٹیز میں بدسلوکی کے خلاف کارروائی کرنے کے لیے تمام دستیاب غیر خفیہ کردہ معلومات بشمول کمیونٹی کا نام، تفصیل اور صارف کی رپورٹس کا استعمال کرے گا۔

      نئے فیچرز کا بھی اعلان:

      واٹس ایپ نے موجودہ واٹس ایپ گروپس کے لیے کچھ نئے فیچرز کا بھی اعلان کیا۔ یہ فیچر آنے والے ہفتوں میں صارفین کے لیے متعارف کرائے جائیں گے اور یہ تمام صارفین کے لیے دستیاب ہوں گے۔ خصوصیات میں شامل ہیں:

      -ردعمل - واٹس ایپ پر ایموجی ری ایکشنز آرہے ہیں تاکہ لوگ نئے پیغامات کے ساتھ چیٹس میں سیلاب کے بغیر اپنی رائے کو تیزی سے شیئر کرسکیں۔

      -ایڈمن ڈیلیٹ کریں - گروپ ایڈمن ہر کسی کے چیٹس سے غلط یا پریشانی والے پیغامات کو ہٹا سکیں گے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      ۔فائل شیئرنگ - ہم فائل شیئرنگ کو بڑھا رہے ہیں تاکہ 2 گیگا بائٹس تک فائلوں کو سپورٹ کیا جا سکے تاکہ لوگ آسانی سے کسی پروجیکٹ میں تعاون کر سکیں۔

      -بڑی وائس کالز - ہم بالکل نئے ڈیزائن کے ساتھ 32 افراد تک کے لیے ون ٹیپ وائس کالنگ متعارف کرائیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: