உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp New Feature:واٹس ایپ نے آخر کار ان سین فوٹو فیچر کا کیا اضافہ،اسے کیسے کیاجائے استعمال؟

    واٹس ایپ پر ویو ون میڈیا کیسے بھیجیں؟

    واٹس ایپ نے تصدیق کی ہے کہ 'ویو ون ون' فیچر کا استعمال کرتے ہوئے آپ جو بھی تصویر یا ویڈیو بھیجیں گے وہ وصول کنندہ کی تصاویر یا گیلری میں محفوظ نہیں ہوگی۔ ایک بار جب آپ ویو ون فوٹو یا ویڈیو بھیجتے ہیں تو واٹس ایپ اسے دوبارہ نہیں دکھا سکے گا۔

    • Share this:
      واٹس ایپ WhatsApp نے نظر نہ آنے والی تصاویر کی خصوصیت کو ایپ کے مستحکم ورژن میں شامل کر دیا ہے۔ اس فیچر کو 'ویو ون ون' View Once کے نام سے جانا جاتا ہے اور یہ انسٹاگرام کی میعاد ختم ہونے والی میڈیا فیچر کے کام کرنے کی طرح ہے۔ جب آپ اس فیچر کو استعمال کرتے ہوئے تصویر بھیجیں گے، تو وصول کنندہ اسے کھولنے اور چیٹ چھوڑنے کے بعد غائب ہو جائے گا۔ لیکن آپ کو ہر بار ویو ایک بار میڈیا کو منتخب کرنا ہوگا جب آپ ایک بار تصویر یا ویڈیو بھیجنا چاہتے ہیں۔

      واٹس ایپ کے نئے فیچر کے بارے میں آپ کو کیا جاننا چاہیے؟

      واٹس ایپ نے تصدیق کی ہے کہ 'ویو ون ون' فیچر کا استعمال کرتے ہوئے آپ جو بھی تصویر یا ویڈیو بھیجیں گے وہ وصول کنندہ کی تصاویر یا گیلری میں محفوظ نہیں ہوگی۔ ایک بار جب آپ ویو ون فوٹو یا ویڈیو بھیجتے ہیں تو واٹس ایپ اسے دوبارہ نہیں دکھا سکے گا۔

      میسجنگ ایپ آپ کو ان تصاویر یا ویڈیوز کو آگے بھیجنے ، محفوظ کرنے ، اسٹار کرنے یا شیئر کرنے کی اجازت نہیں دے گا جو کہ ویو ون میڈیا فیچر کے ساتھ بھیجی یا وصول کی گئی تھیں۔ آپ صرف یہ دیکھ سکتے ہیں کہ اگر کسی وصول کنندہ نے ویو ون فوٹو یا ویڈیو آن کیا ہے یا نہیں؟


      فیس بک کی ملکیت والی کمپنی کا یہ بھی کہنا ہے کہ اگر آپ تصویر یا ویڈیو بھیجنے کے 14 دن کے اندر نہیں کھولتے ہیں تو میڈیا چیٹ سے ختم ہو جائے گا۔ تاہم اگر بیک اپ کے وقت پیغام بغیر پڑھا ہوا رہتا ہے تو کوئی بیک اپ سے 'ویو ون میڈیا' کو بحال کر سکے گا۔ اگر تصویر یا ویڈیو پہلے ہی کھولی جا چکی ہے تو میڈیا بیک اپ میں شامل نہیں ہو گا اور اسے بحال نہیں کیا جا سکتا۔

      آپ کو 'قابل اعتماد' صارفین کو 'ویو ون ون' فیچر کا استعمال کرتے ہوئے اسے کیوں بھیجنا چاہیے؟

      واٹس ایپ کسی کو بھی میڈیا کے غائب ہونے سے پہلے اس کا اسکرین شاٹ یا اسکرین ریکارڈنگ لینے کی اجازت دیتا ہے۔ مزید برآں اگر کوئی اسکرین شاٹ یا اسکرین ریکارڈنگ کرتا ہے تو فرد کو مطلع نہیں کیا جائے گا۔

      واٹس ایپ نے یہ بھی خبردار کیا ہے کہ میڈیا کے غائب ہونے سے پہلے کوئی کیمرہ یا دیگر ڈیوائس کے ساتھ تصویر یا ویڈیو بھی لے سکتا ہے۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ "آپ کے بھیجنے کے بعد انکرپٹڈ میڈیا Encrypted media کچھ ہفتوں کے لیے واٹس ایپ کے سرورز پر محفوظ ہو سکتا ہے۔"


      واٹس ایپ پر ویو ون میڈیا کیسے بھیجیں؟
      مرحلہ 1: واٹس ایپ کھولیں اور اٹیچمنٹ آئیکن پر ٹیپ کریں۔

      مرحلہ 2: پھر گیلری میں جائیں اور وہ تصویر یا ویڈیو منتخب کریں جسے آپ اپنے رابطے میں بھیجنا چاہتے ہیں۔
      مرحلہ 3: اسے منتخب کرنے کے بعد آپ کو ’ایک سرخی شامل کریں' بار میں گھڑی نما آئیکن نظر آئے گا۔ صرف ایک بار دیکھنے کی خصوصیت کو فعال کرنے کے لیے اس پر ٹیپ کریں۔ ایک بار جب آپ اسے فعال کردیتے ہیں تو ایپ ایک پیغام دکھائے گی جس میں کہا گیا ہے کہ "تصویر ایک بار دیکھنے کے لیے سیٹ ہے۔" اس کے بعد آپ اپنے دوستوں اور افراد خاندان کو غائب ہونے والی تصاویر بھیج سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: