உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp: واٹس ایپ میسج فارورڈز پر ایک اور حد! آخر کیا ہے اس کی وجہ؟ تمام تفصیلات جانیے

    واٹس ایپ لانچ کریں اور اپنی سہولت کے مطابق کی بورڈ کا انتخاب کریں۔

    واٹس ایپ لانچ کریں اور اپنی سہولت کے مطابق کی بورڈ کا انتخاب کریں۔

    سال 2018 میں واٹس ایپ نے ان لوگوں کی تعداد کو محدود کر دیا تھا جن کو ایک صارف ایک پیغام کو پانچ تک بھیج سکتا ہے۔ یہ ہندوستان کے ساتھ شروع کیا گیا تھا اور جنوری 2019 میں عالمی سطح پر شروع کیا گیا تھا۔

    • Share this:
      فوری پیغام رسانی پر مبنی ایپ واٹس ایپ (WhatsApp) اپنے صارفین کے لیے پلیٹ فارم کو ایک ہی وقت میں مزید قابل استعمال اور محفوظ بنانے کے لیے نئے فیچرز اور اپ ڈیٹس لا رہا ہے۔ کمپنی اب پیغامات کو فارورڈ کرنے کے ساتھ ایک نئی پابندی لا رہی ہے۔ اینڈرائیڈ اور آئی او ایس صارفین ایک سے زیادہ گروپس پر میسج فارورڈ نہیں کر سکیں گے۔

      نئی تبدیلی کو واٹس ایپ ٹریکر WABetaInfo نے Android اور iOS دونوں کے لیے WhatsApp بیٹا پر تجربہ کیا ہے۔ پورٹل نے اس فیچر کے اسکرین شاٹس بھی شیئر کیے ہیں جو ایک ڈس کلیمر دکھاتے ہیں جو اس وقت ظاہر ہوگا جب صارفین ایک سے زیادہ گروپ چیٹس پر میسج فارورڈ کرنے کی کوشش کریں گے۔

      نئے فیچر کو اینڈرائیڈ ورژن 2.22.7.2 کے لیے واٹس ایپ بیٹا اور iOS ورژن 22.7.0.76 کے لیے واٹس ایپ بیٹا میں دیکھا گیا ہے۔ WABetaInfo کی جانب سے شیئر کیے گئے اسکرین شاٹس ظاہر کرتے ہیں کہ جب کوئی پیغام پہلے سے ہی فارورڈڈ کے طور پر نشان زد ہوتا ہے، تو اسے ایک سے زیادہ گروپ میں فارورڈ کرنا ممکن نہیں رہتا۔

      اطلاع کے مطابق اگر کوئی صارف پہلے سے فارورڈ کیے گئے میسج کو دوسرے گروپ کو فارورڈ کرنے کی کوشش کرتا ہے، تو اسے ایک الرٹ دیا جائے گا جس میں کہا گیا ہے کہ فارورڈ کیے گئے پیغامات صرف ایک گروپ چیٹ پر بھیجے جاسکتے ہیں۔ یہ واٹس ایپ پر میسج فارورڈنگ پر تازہ ترین پابندی کے طور پر آتا ہے، جو کچھ ایسا ہے۔ اس سے پہلے بھارت اور بیرون ملک بھی غلط معلومات کے پھیلاؤ سے منسلک کیا گیا ہے۔

      مہاراشٹر: مسجدوں پر لگے لاؤڈاسپیکر ہٹانے کا راج ٹھاکرے کا مطالبہ، مساجد کے سامنے ایم این ایس نے ہنومان چالیسا بجایا

      تازہ ترین WABetaInfo رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ نئی سنگل گروپ فارورڈ حد پہلے ہی کچھ اینڈرائیڈ بیٹا ٹیسٹرز کے لیے متعارف کرائی گئی تھی لیکن اب اسے مزید بیٹا ٹیسٹرز اور واٹس ایپ کے لیے بڑھایا جا رہا ہے۔ سال 2018 میں واٹس ایپ نے ان لوگوں کی تعداد کو محدود کر دیا تھا جن کو ایک صارف ایک پیغام کو پانچ تک بھیج سکتا ہے۔ یہ ہندوستان کے ساتھ شروع کیا گیا تھا اور جنوری 2019 میں عالمی سطح پر شروع کیا گیا تھا۔

      مزید پڑھیں: Jaisalmer Road Accident: چلتی بس میں آیا خطرناک کرنٹ، 3مسافروں کی موقع پر ہی موت، 5 کی حالت نازک، مچا ہنگامہ


      یہ پیش رفت واٹس ایپ کی جانب سے اینڈرائیڈ پر وائس میسج کے نئے فیچرز متعارف کرانے کے چند دن بعد آیا ہے۔ واٹس ایپ پر صوتی نوٹوں میں جو چھ نئی خصوصیات شامل کی گئی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: