உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsApp: واٹس ایپ کے چیٹ لسٹ میں اسٹیٹس کیسے دیکھیں؟ انسٹاگرام لائیک فیچر کی طرح ہوگا کام

    پہلے اپنے ویب براؤزر سے میسجنگ سروس تک رسائی حاصل کرنا پڑتی تھی۔

    پہلے اپنے ویب براؤزر سے میسجنگ سروس تک رسائی حاصل کرنا پڑتی تھی۔

    WhatsApp: ایک بار جب فیچر رول آؤٹ ہو جائے گا، تو صارفین چیٹ لسٹ میں صرف ان کے پروفائل آئیکون پر کلک کر کے لوگوں کا اسٹیٹس دیکھ سکیں گے۔ یہ انسٹاگرام سے ملتا جلتا ہے، جہاں پروفائل آئیکن کا خاکہ پیش کیا جاتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, Indiachinachina
    • Share this:
      ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ واٹس ایپ (WhatsApp) اپنے صارفین کے لیے ایک اور فیچر لا رہا ہے جس کی مدد سے آپ چیٹ لسٹ میں اپنے رابطوں کی اسٹیٹس اپ ڈیٹ دیکھ سکیں گے۔ واٹس ایپ ٹریکر WABetaInfo کے مطابق میٹا کی ملکیت والے انسٹنٹ میسجنگ پلیٹ فارم نے اس فیچر کو اینڈرائیڈ پر واٹس ایپ بیٹا صارفین کے لیے دستیاب کر دیا ہے، یعنی یہ فیچر ابھی ٹیسٹنگ میں ہے اور اسے جلد ہی لانچ کر دیا جائے گا۔ واٹس ایپ کا اسٹیٹس فیچر انسٹاگرام (Instagram) پر اسٹوریز سے ملتا جلتا ہے، جہاں صارفین 24 گھنٹوں میں خود بخود غائب ہونے والی تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ کرسکتے ہیں۔

      ایک بار جب فیچر رول آؤٹ ہو جائے گا، تو صارفین چیٹ لسٹ میں صرف ان کے پروفائل آئیکون پر کلک کر کے لوگوں کا اسٹیٹس دیکھ سکیں گے۔ یہ انسٹاگرام سے ملتا جلتا ہے، جہاں پروفائل آئیکن کا خاکہ پیش کیا جاتا ہے۔ فی الحال صارفین صرف ایپ کے مخصوص اسٹیٹس سیکشن میں جا کر صارف کا اسٹیٹس دیکھ سکتے ہیں۔

      واٹس ایپ نے حال ہی میں کئی دیگر مددگار فیچرز لائے ہیں جن میں پرائیویسی کے تین نئے فیچرز شامل ہیں جن میں آن لائن اسٹیٹس کو چھپانے، خاموشی سے گروپس سے باہر نکلنے اور پیغامات کے بعد لوگوں کو اسکرین شاٹس لینے سے روکنے کی صلاحیت شامل ہے۔ اس کے علاوہ واٹس ایپ نے حال ہی میں ’سب کے لیے‘ پیغامات کو ڈیلیٹ کرنے کے لیے وقت کی حد کو 2 دن اور 12 گھنٹے تک بڑھا دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Remarks on Prophet Muhammad: پیغمبراسلام ﷺکے بارے میں توہین آمیز تبصرہ!راجہ سنگھ گرفتار

      واٹس ایپ نے حال ہی میں ونڈوز کے لیے ایک نئی اسٹینڈ اپلی کیشن بھی حاصل کی ہے جس کے لیے صارفین کو فوری میسجنگ سروس استعمال کرنے کے لیے اپنے فون کو لنک کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس سے پہلے ونڈوز پر صارفین کو واٹس ایپ کی ویب پر مبنی ڈیسک ٹاپ ایپ ڈاؤن لوڈ کرنا پڑتی تھی یا اپنے ویب براؤزر سے میسجنگ سروس تک رسائی حاصل کرنا پڑتی تھی۔

      یہ بی پڑھیں:

      T Raja Controversial Speech: بی جے پی MLA ٹی راجہ کے پیغمبر محمدﷺ کے خلاف توہین آمیز تبصرہ سے اویسی ناراض، کہا بی جے پی کو مسلمانوں سے نفرت

      رپورٹ میں کہا گیا کہ نئی ایپ ونڈوز کے تحت کئی تبدیلیاں ہوگی، جیسا کہ واٹس ایپ وضاحت کرتا ہے کہ اس ایپ کو تیز تر اور زیادہ جوابدہ بنانا چاہیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: