உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    واٹس ایپ جلد ہی ہندوستان میں Google Pay و Paytm کے ساتھ مقابلہ کیلئے تیار! کیش بیک کی بھی توقع

    دسمبر 2021 میں ہندوستان میں 20 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس (20,79,000) بلاک کر دیے ہیں۔

    دسمبر 2021 میں ہندوستان میں 20 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس (20,79,000) بلاک کر دیے ہیں۔

    اؤنٹرپوائنٹ ریسرچ کے نائب صدر نیل شاہ کے مطابق یہ رقم اگرچہ چھوٹی ہے، لیکن صارفین کے لیے واٹس ایپ پر ادائیگیوں پر سوئچ کرنے کے لیے کافی اہم ہوگی۔ اس سے پہلے نومبر 2021 میں NPCI نے واٹس ایپ کی ادائیگی کی سروس کے لیے صارف کی حد کو 20 ملین سے بڑھا کر 40 ملین کرنے کی منظوری دی تھی۔

    • Share this:
      حریفوں Google Pay اور گھریلو ادائیگیوں کی کمپنی Paytm سے مقابلہ کرنے کی کوشش میں واٹس ایپ (WhatsApp) بھی ہندوستان میں UPI ادائیگی سروس کے صارفین کے لیے کیش بیک انعامات متعارف کرانے کے لیے کام کر رہا ہے۔ یہ پیش رفت میٹا کی ملکیت والے واٹس ایپ نے ہندوستان میں 100 ملین یا 10 کروڑ صارفین کو اپنی ادائیگیوں کی پیشکش کو دوگنا کرنے کے لیے ریگولیٹری منظوری حاصل کرنے کے فوراً بعد سامنے آئی ہے، جو اس کی سب سے بڑی مارکیٹ بھی ہے۔

      میڈیا نے رپورٹ کیا ہے کہ اس ماہ کے شروع میں نیشنل پیمنٹس کارپوریشن آف انڈیا (NPCI) نے واٹس ایپ کے لیے یونیفائیڈ پیمنٹس انٹرفیس (UPI) پر اضافی 60 ملین صارفین کو اجازت دی ہے۔ اس طرح مذکورہ پلیٹ فارم پر 100 ملین صارفین کو اپنی ادائیگیوں کی پیشکش میں اضافہ ہوا۔ خبر رساں ایجنسی رائٹرز کی ایک رپورٹ میں ذرائع کا حوالہ دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ واٹس ایپ ہفتوں کے اندر مزید ہندوستانیوں کو اپنی پیئر ٹو پیئر ادائیگیوں کی خدمت کی طرف راغب کرنے کے لیے کیش بیک انعامات کا آغاز کرے گا اور مرچنٹ کی ادائیگیوں کے لیے اسی طرح کی ترغیبات کی جانچ کر رہا ہے، کیونکہ کمپنی گوگل سمیت حریفوں سے مقابلہ کرنا چاہتی ہے۔

      اگر صارفین واٹس ایپ کے ذریعے ادائیگی کرتے ہیں تو مذکورہ پیغام رسانی پلیٹ فارم 33 روپے تک کا کیش بیک پیش کرے گا واضح رہے کہ گوگل پے سمیت ہندوستان میں ڈیجیٹل ادائیگی فراہم کرنے والوں پر کیش بیک بہت مشہور تھا۔ کاؤنٹرپوائنٹ ریسرچ کے نائب صدر نیل شاہ کے مطابق یہ رقم اگرچہ چھوٹی ہے، لیکن صارفین کے لیے واٹس ایپ پر ادائیگیوں پر سوئچ کرنے کے لیے کافی اہم ہوگی۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80000 سرکاری ملازمتیں، امیدواروں کیلئے کوچنگ کلاسز کا آغاز

      اس سے پہلے نومبر 2021 میں NPCI نے واٹس ایپ کی ادائیگی کی سروس کے لیے صارف کی حد کو 20 ملین سے بڑھا کر 40 ملین کرنے کی منظوری دی تھی۔ این پی سی آئی مرحلہ وار طریقے سے واٹس ایپ کو منظوری دے رہا ہے تاکہ ڈیجیٹل ادائیگی کی جگہ میں مقابلہ جس میں گوگل پے، فون پی اور پے ٹی ایم جیسے نام موجود ہیں، روکا نہ جائے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      واٹس ایپ نے اپنا پیئر ٹو پیئر (P2P) ڈیجیٹل ادائیگیوں کا پائلٹ پروجیکٹ 2018 میں ہندوستان میں تقریباً 10 لاکھ صارفین کے ساتھ متعارف کرایا۔ خبر رساں ایجنسی IANS کی ایک رپورٹ کے مطابق UPI نے 29 مارچ تک 5.04 بلین لین دین پر کارروائی کی تھی، جس کی رقم 8.88 ٹریلین روپے تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: