உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گیمبیا میں 66 بچوں کی موت، ڈبلیو ایچ او ہندوستانی کھانسی کی دوائی پر کررہا ہے تحقیقات

    ڈبلیو ایچ او کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس

    ڈبلیو ایچ او کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس

    ٹیڈروس نے احتیاط پر زور دیا اور انھوں نے تمام ممالک سے مطالبہ کیا کہ وہ مریضوں کو مزید نقصان سے بچنے کے لیے ان مصنوعات کی گردش کا پتہ لگایا اور اسے فوری ہٹانے کے لیے کام کریں۔ سیرپ پیراسیٹامول کے بارے میں گیمبیا کی وزارت صحت کا مشورہ 9 ستمبر کو جاری کیا گیا تھا

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaGambiaGambia
    • Share this:
      ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (WHO) نے بدھ کے روز ہندوستان میں میڈن فارماسیوٹیکلز کی طرف سے بنائے گئے کھانسی، نزلہ اور زکام کی چار دوائی کے استعمال پر ایک الرٹ جاری کیا اور خبردار کیا کہ اس کا تعلق 66 بچوں کی موت سے ہو سکتا ہے۔ خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق گیمبیا میں 66 بچوں کی موت کے بعد تحقیقات کا آغاز کیا گیا۔

      اقوام متحدہ کی صحت کی ایجنسی نے یہ بھی خبردار کیا ہے کہ آلودہ دوائیں مغربی افریقی ملک سے باہر تقسیم کی گئی ہیں۔ ڈبلیو ایچ او کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گیبریئس نے کہا کہ زیر بحث چار سردی اور کھانسی کے سیرپس ممکنہ طور پر گردے کی شدید چوٹوں اور بچوں میں 66 اموات سے منسلک ہیں۔ ٹیڈروس نے کہا کہ ڈبلیو ایچ او ہندوستان میں کمپنی اور ریگولیٹری حکام کے ساتھ مزید تحقیقات بھی کر رہا ہے۔

      گیمبیا کی وزارت صحت کے مطابق یہ مادے انسانوں کے لیے زہریلے ہیں اور مہلک بھی ہو سکتے ہیں، اس نے مزید کہا کہ زہریلے اثر میں پیٹ میں درد، الٹی، اسہال، پیشاب کرنے میں ناکامی، سر درد، دماغی حالت میں تبدیلی اور گردے کی شدید چوٹ شامل ہو سکتی ہے جو موت کا باعث بن سکتی ہے۔ گیمبیا کی وزارت صحت نے گزشتہ ماہ اسپتالز سے کہا تھا کہ وہ سیرپ پیراسیٹامول کا استعمال بند کر دیں، تحقیقات کے نتائج آنے تک کم از کم 28 بچوں کے گردے فیل ہونے کی وجہ سے موت واقع ہوئی ہے۔

      ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ ہندوستان کی سنٹرل ڈرگ اسٹینڈرڈ کنٹرول آرگنائزیشن سے موصول ہونے والی معلومات سے پتہ چلتا ہے کہ صنعت کار نے صرف گیمبیا کو آلودہ ادویات فراہم کی تھیں۔ تاہم افریقہ کے دیگر ممالک کو غیر رسمی یا غیر منظم بازاروں کے ذریعے ان مصنوعات کی فراہمی کو مسترد نہیں کیا جا سکتا۔

      ٹیڈروس نے احتیاط پر زور دیا اور انھوں نے تمام ممالک سے مطالبہ کیا کہ وہ مریضوں کو مزید نقصان سے بچنے کے لیے ان مصنوعات کی گردش کا پتہ لگایا اور اسے فوری ہٹانے کے لیے کام کریں۔ سیرپ پیراسیٹامول کے بارے میں گیمبیا کی وزارت صحت کا مشورہ 9 ستمبر کو جاری کیا گیا تھا، ایک ماہ بعد جب تفتیش کاروں نے پانچ ماہ سے چار سال کی عمر کے کم از کم 28 بچوں کی شدید گردوں کی ناکامی سے موت کی اطلاع دی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ڈبلیو ایچ او کی طرف سے جاری کردہ میڈیکل پروڈکٹ الرٹ کے مطابق ان چار دوائیوں میں پرومیٹازین اورل سولیوشن، کوفیکسمالن بیبی کف سرپ، میکوف بیبی کف سرپ اور میگریپ این کولڈ سرپ ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: