உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WHOنے کیا خبردار-چھ ہفتوں میں یوروپ میں کورونا کے کیسیز تین گنا بڑھے، اسپتال میں دوگنا لوگ بھرتی ہوئے

    علامتی تصویر: www.pexels.com

    علامتی تصویر: www.pexels.com

    برٹش میڈیکل جرنل کے کامران عباسی اور ہیلتھ سروسز جرنل کے الیسٹر میک کلیلن نے ایک مشترکہ مضمون میں کہا کہ برطانوی حکومت کووِڈ کی وجہ سے مریضوں کے مسائل سے نمٹنے میں ناکام رہی ہے۔

    • Share this:
      ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (WHO) نے خبردار کیا ہے کہ یورپ میں گزشتہ چھ ہفتوں کے دوران کورونا انفیکشن کے کیسز میں تین گنا اضافہ ہوا ہے۔ یہ پوری دنیا میں پائے جانے والے انفیکشن کے تقریباً 50 فیصد کیسیز ہیں۔ اسپتال میں داخل ہونے والوں کی تعداد بھی دوگنی ہوگئی ہے۔ تاہم، ان میں سے اکثر آئی سی یو میں داخل نہیں ہو سکے ہیں۔

      ڈبلیو ایچ او یورپ کے ڈائریکٹر ڈاکٹر ہنس کلوگ کے مطابق کورونا کو ہلکے میں نہیں لینا چاہیے۔ اس کے اومیکرون ویرینٹ کی وجہ سے نئے کیسز سامنے آرہے ہیں۔ ڈبلیو ایچ او کے یورپ ریجن (وسطی ایشیا کے قریب) میں شامل 53 ممالک میں گزشتہ ہفتے کورونا کے 30 لاکھ نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ہندوستان میں Covid-19 کے 18,257 نئے کیسز، جملہ ایکٹیو کیس 1,28,690، احتیاط برتنے کا مشہورہ

      انفیکشن سے ہر ہفتے تین ہزار افراد ہلاک ہو رہے ہیں۔ عالمی سطح پر بھی پانچ ہفتوں سے انفیکشن میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔ ممالک اب دوبارہ جانچ پر زور دے رہے ہیں۔ جیسے جیسے انفیکشن کے کیسیز بڑھ رہے ہیں، اسپتالوں میں مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے۔ ماہرین نے صورتحال کے مزید خراب ہونے کی پیش گوئی کی ہے جو کہ 2020 کے بعد پہلے سے ہی تباہ حال صحت کے بنیادی ڈھانچے کو درپیش ایک بڑا چیلنج ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Bill Gatesنے ہندوستان میں200کروڑ ٹیکہ اندازی کے سنگ میل پار کرنے کی تعریف کی

      یہ بھی پڑھیں:
      کووڈ۔19کادوبارہ منڈلاتا خطرہ! 110 ممالک میں کوروناکیسوں میں اضافہ، WHO نےجاری کیاانتبا!

      اس ہفتے برٹش میڈیکل جرنل کے کامران عباسی اور ہیلتھ سروسز جرنل کے الیسٹر میک کلیلن نے ایک مشترکہ مضمون میں کہا کہ برطانوی حکومت کووِڈ کی وجہ سے مریضوں کے مسائل سے نمٹنے میں ناکام رہی ہے۔ اسپتالوں کے باہر ایمبولینسوں کی قطاریں لگی ہوئی ہیں۔ وہاں نئے مریضوں کی گنجائش نہیں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: