உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    International Nurses Day: عالمی یوم نرس، فلورنس نائٹنگیل کی سالگرہ پر ہی کیوں منایاجاتاہے؟

    فلورنس نائٹنگیل (Florence Nightingale)

    فلورنس نائٹنگیل (Florence Nightingale)

    نرسیں ڈاکٹروں کی مدد سے لے کر اسپتالوں یا گھر میں صحت یاب ہونے والے یا مرنے والے مریضوں کے علاج تک ضروری صحت کی دیکھ بھال فراہم کرتی ہیں۔ نرسیں معلم بھی ہیں اور نرسنگ کے پیشے میں شامل ہونے کا ارادہ رکھنے والوں کو سکھاتی بھی ہیں۔

    • Share this:
      بین الاقوامی نرسوں کا دن 2022 (INTERNATIONAL NURSES DAY 2022): نرسوں کا عالمی دن ہر سال 12 مئی کو منایا جاتا ہے تاکہ پوری دنیا میں نرسوں کی زندگی بچانے والے اہم کردار کو اجاگر کیا جا سکے۔ نرسیں ڈاکٹروں کی مدد سے لے کر اسپتالوں یا گھر میں صحت یاب ہونے والے یا مرنے والے مریضوں کے علاج تک ضروری صحت کی دیکھ بھال فراہم کرتی ہیں۔ نرسیں معلم بھی ہیں اور نرسنگ کے پیشے میں شامل ہونے کا ارادہ رکھنے والوں کو سکھاتی بھی ہیں۔

      عالمی یوم نرس، فلورنس نائٹنگیل (Florence Nightingale) کی سالگرہ کے ساتھ منایا جاتا ہے۔ ذیل میں ہم دیکھیں گے کہ ایسا کیوں ہے؟

      برطانوی نرس اور شماریات دان فلورنس نائٹنگیل کو جدید نرسنگ کے بانی کے طور پر منایا جاتا ہے۔ جو 12 مئی 1820 کو پیدا ہوئیں۔ اس سال ان کی 202 ویں سالگرہ ہے۔ فلورنس نے ترکی میں کریمیا جنگ کے دوران برطانوی اور اتحادی فوجیوں کو اہم مدد فراہم کی۔ نائٹنگیل نے مریضوں کے لیے محفوظ ماحول پیدا کرنے اور ان کی تیزی سے صحت یابی میں مدد کے لیے صفائی اور مناسب حفظان صحت کی ضرورت پر زور دیا۔

      نرسوں کا عالمی دن منانے کی تاریخ کا انتخاب فلورنس نائٹنگیل کی یوم پیدائش اور نرسنگ اور سماجی اصلاحات میں ان کے نمایاں کام کو منانے کے لیے کیا گیا تھا۔ کریمین جنگ (1854 تا 1856) کے دوران اس نے زخمی فوجیوں کی خدمت کے لیے بطور نرس مقرر ہونے کے لیے رضاکارانہ خدمات انجام دیں۔ برٹش نیشنل آرمی میوزیم (British National Army Museum) کی ویب سائٹ کے مطابق وہ مشرق کے اسپتالوں میں خواتین نرسوں کی سپرنٹنڈنٹ کے طور پر شامل ہوئیں۔

      مزید پڑھیں: Madhya Pradesh: بنارس گیان واپی مسجد کی طرزپر اجین میں بھی شروع ہوا مسجد کا تنازعہ، جانئے کیا ہے پورا معاملہ

      یہ اس وقت کے آس پاس اسکوتاری میں تھا، جو اب Üsküdar، ترکی ہے، جہاں وہ "چراغ والی خاتون" کی مترادف بن گیا۔ برطانوی اخبار ٹائمز نے رپورٹ کیا ہے کہ فلورنس کو زخمی فوجیوں کے بستروں کے ساتھ ساتھ ہاتھ میں لیمپ لے کر چلتے ہوئے دیکھا گیا، وہ مردوں کا معائنہ کر رہی تھی کہ آیا انہیں مدد کی ضرورت ہے۔ اپنی پوری زندگی میں اس نے صفائی ستھرائی کے بارے میں نرسنگ اصلاحات کے لیے مہم چلائی اور اپنے اعلیٰ افسران کو نرسنگ کی بہتر سہولیات کے لیے تربیت یافتہ نرسوں اور فنڈز کی ضرورت پر روشنی ڈالی۔

      یہ بھی پڑھئے : اعظم خان کے بیٹے عبداللہ اور بیوی تزئین فاطمہ کے خلاف جاری ہوا غیر ضمانتی وارنٹ


       

      جیسا کہ نرسوں کی بین الاقوامی کونسل نے اپنی ویب سائٹ پر اعلان کیا ہے، اس سال نرسوں کے عالمی دن کا تھیم ہے 'نرس: ایک آواز کی قیادت - نرسنگ میں سرمایہ کاری کریں اور عالمی صحت کو محفوظ بنانے کے حقوق کا احترام کریں‘۔ (Nurses: A Voice to Lead - Invest in Nursing and respect rights to secure global health) ہے۔

      یہ تھیم انہی خدشات کو اجاگر کرتی ہے جو فلورنس کو تھی۔ ٹائمز کے ایڈیٹر کے ساتھ 14 اپریل 1876 کو لکھے گئے خط میں شیئر کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: