உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Putin: روسی صدر ولادیمیر پوتن کی صحت خراب، ’انھیں قتل بھی کیا جا سکتا ہے‘ آخر کیا ہے وجہ؟

    کیا سویڈن اور فن لینڈ آسانی سے بن جائیں گے ناٹو کے ممبر؟ روسی صدر نے دی کھلی دھمکی

    کیا سویڈن اور فن لینڈ آسانی سے بن جائیں گے ناٹو کے ممبر؟ روسی صدر نے دی کھلی دھمکی

    بی بی سی ٹیلی ویژن پر نشر ہونے والے ایک انٹرویو میں ڈیفنس اسٹاف کے سربراہ نے پوتن کے بارے میں کہا ’’میرے خیال میں کچھ تبصرے ٹھیک نہیں ہیں یا یہ کہ یقیناً کوئی اسے قتل کرنے یا پارٹی سے نکالنے والا ہے، میرے خیال میں وہ غلط خواہش پر مبنی سوچ ہیں۔

    • Share this:
      برطانیہ کی مسلح افواج کے سربراہ نے ان قیاس آرائیوں کو 'خواہش مندانہ سوچ‘ قرار دیتے ہوئے مسترد کر دیا ہے کہ روسی صدر ولادیمیر پوتن (Vladimir Putin) خراب صحت میں مبتلا ہیں یا انہیں قتل کیا جا سکتا ہے۔ جیسا کہ برطانیہ میں کنزرویٹو پارٹی وزیر اعظم بورس جانسن کے جانشین کا انتخاب کرتی ہے، اس دوران  ولادیمیر پوتن کی خراب صحت کی خبریں گردش کرررہی ہیں۔

      برطانیہ کے ایڈمرل ٹونی راڈاکن نے بھی کہا کہ برطانیہ کے اگلے رہنما کو آگاہ ہونا چاہیے کہ روس برطانیہ کے لیے ’سب سے بڑا خطرہ‘ ہے اور اس کا چیلنج کئی دہائیوں تک برقرار رہے گا۔

      ’’تبصرے ٹھیک نہیں ہیں’’

      بی بی سی ٹیلی ویژن پر نشر ہونے والے ایک انٹرویو میں ڈیفنس اسٹاف کے سربراہ نے پوتن کے بارے میں کہا ’’میرے خیال میں کچھ تبصرے ٹھیک نہیں ہیں یا یہ کہ یقیناً کوئی اسے قتل کرنے یا پارٹی سے نکالنے والا ہے، میرے خیال میں وہ غلط خواہش پر مبنی سوچ ہیں۔فوجی پیشہ ور افراد کے طور پر ہم روس میں نسبتاً مستحکم حکومت دیکھتے ہیں۔‘‘

      مزید پڑھیں:

      راداکن نے مزید کہا کہ صدر پوتن کسی بھی اپوزیشن کو ختم کرنے میں کامیاب رہے ہیں، اس بنا پر سب سے اوپر کسی کو بھی صدر پوٹن کو چیلنج کرنے کی ترغیب نہیں ملی۔ فوجی سربراہ نے کہا کہ یوکرین کی جنگ میں ناکامیوں کے بعد روس کی زمینی افواج کو اب کم خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔ اس کے اندازے کے مطابق اس حملے میں 50,000 روسی فوجی ہلاک یا زخمی ہوئے ہیں اور تقریباً 1,700 روسی ٹینکوں کے ساتھ ساتھ تقریباً 4,000 بکتر بند جنگی گاڑیاں تباہ ہو گئی ہیں۔

      مزید پڑھیں: 

      انھوں نے کہا کہ روس ایک جوہری طاقت کے طور پر ابھرا ہے۔ اس میں سائبر صلاحیتیں ہیں، اس میں خلائی صلاحیتیں ہیں اور اس کے پاس پانی کے اندر مخصوص پروگرام ہیں لہذا یہ پانی کے اندر کی کیبلز کو خطرہ بنا سکتا ہے جو دنیا کی معلومات کو پوری دنیا میں منتقل کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔

      راداکن نے کہا کہ جب جانسن 6 ستمبر کو عہدہ سنبھالیں گے تو یوکرین ان کے جانشین کے لیے فوجی پر غلبہ حاصل کرے گا اور پھر ہمیں وزیر اعظم کو ایک جوہری طاقت کے طور پر برطانیہ کے ساتھ ان کی غیر معمولی ذمہ داری کے بارے میں یاد دلانا ہوگا۔ یہ ایک نئے برطانوی وزیر اعظم کی شروعات کا حصہ ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: