உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    World Blood Donor Day: ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے کی کیا ہے اہمیت و تاریخ؟ جانیے مکمل تفصیلات

    ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے کارل لینڈسٹائنر کے یوم پیدائش کے موقع پر منایا جاتا ہے

    ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے کارل لینڈسٹائنر کے یوم پیدائش کے موقع پر منایا جاتا ہے

    • Share this:
      خون کے عطیہ دہندگان کا عالمی دن (World Blood Donor Day) ہر سال 14 جون کو منایا جاتا ہے تاکہ خون کی منتقلی کے لیے محفوظ خون اور خون کی ضرورت کے بارے میں آگاہی پھیلائی جا سکے۔ اس دن خون کے عطیہ کرنے کے سلسلے میں لوگوں میں شعور بیدار کیا جاتا ہے۔

      خون اور خون سے متعلق مصنوعات بہت سے مریضوں کے لیے اہم ضروریات ہیں جیسے حمل اور ولادت سے متعلق خون بہنے والی خواتین، ملیریا اور غذائی قلت کی وجہ سے خون کی کمی میں مبتلا بچے، صدمے، ہنگامی حالات، آفات اور حادثات کا شکار اور خون اور بون میرو کی کمی والے افراد کوخون کی شدید ضرورت ہوتی ہے۔ یہ دن ایک موقع کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ کارروائی کرنے والی حکومتوں اور قومی صحت کے حکام کو خون تک رسائی اور ان لوگوں کی منتقلی کا انتظام کرنے کے لیے مناسب وسائل فراہم کیے جائی جنہیں اس کی ضرورت ہوتی ہے۔

      ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے 2022 تھیم:

      بلڈ ڈونر کے عالمی دن 2022 کا تھیم ’’خون کا عطیہ کرنا یکجہتی کا عمل ہے۔ اس کوشش میں شامل ہوں اور جانیں بچائیں‘‘ (Donating blood is an act of solidarity. Join the effort and save lives) ہے۔ اس تھیم کا فیصلہ ڈبلیو ایچ او نے ان کرداروں کو اجاگر کرنے کے لیے کیا ہے جو رضاکارانہ خون کے عطیات جان بچانے اور کمیونٹیز کے اندر یکجہتی کو بڑھانے میں ادا کرتے ہیں۔

      خون عطیہ کرنے والے عالمی دن کی تاریخ:

      ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے کارل لینڈسٹائنر کے یوم پیدائش کے موقع پر منایا جاتا ہے جو 14 جون 1868 کو پیدا ہوئے تھے۔ انہیں اے بی او بلڈ گروپ سسٹم دریافت کرکے سائنس میں ان کی بے پناہ خدمات پر نوبل انعام سے نوازا گیا۔ 2004 میں ڈبلیو ایچ او نے پہلی بار خون کے عطیہ دہندگان کا عالمی دن منایا تاکہ تمام لوگوں کی زندگیاں بچانے میں ان کی بے لوث کوششوں کے لیے خون کے عطیہ دہندگان کو تسلیم کرنے کی ترغیب دی جائے۔

      بلڈ ڈونر کے عالمی دن کی اہمیت:

      یہ بھی پڑھئے: کشمیر کے بعد اب جموں میں بھی کشمیری پنڈتوں نے شروع کیا احتجاجی دھرنا، جانئے کیوں؟

      اس سال میکسیکو عالمی ایونٹ کا میزبان ملک ہے۔ وہ 14 جون 2022 کو اپنے نیشنل بلڈ سینٹر کے ذریعے اس تقریب کا انعقاد کریں گے۔ خون کی ضرورت عالمگیر ہے اور آج کل بہت سے کم اور درمیانی آمدنی والے ممالک خون کی کمی کا سامنا کر رہے ہیں۔

      مزید پڑھیں: UP violence: یوگی سرکار کی بلڈوزر کارروائی کے خلاف جمعیۃ علما ہند کی سپریم کورٹ میں عرضی، کیا یہ مطالبہ

      ورلڈ بلڈ ڈونر ڈے ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (WHO) کی طرف سے قومی اور مقامی مہموں کو تقویت دے کر خون کے عطیہ دینے والے رضاکارانہ پروگراموں کو مضبوط اور وسیع کرنے میں قومی خون کی منتقلی کی خدمات اور خون عطیہ کرنے والی تنظیموں کی مدد کے لیے اٹھایا جانے والا ایک اقدام ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: